טוויטר: עובדים יוכלו להמשיך לעבוד מהבית ל"תמיד"

לפי החברה, הניסיון שנצבר בנושא בשבועות האחרונים הוכיח, כי הדבר אפשרי גם בקנה מידה גדול יותר, ומי שתפקידם מאפשר זאת – יוכלו לעבוד מהבית לתמיד

ממשיכה לנסות למנוע הפצת פייק-ניוז. טוויטר

טוויטר לוקחת את מגמת העבודה מהבית עוד צעד קדימה ומודיעה, כי חלק מעובדיה יוכלו להמשיך לעבוד מהבית לתמיד – אם יבחרו בכך.

הערכות רבות מדברות על כך, כי בעקבות משבר הקורונה, שגרם לכך שארגונים רבים העבירו את עובדיהם לעבודה מהבית, ישתנה שוק העבודה בעתיד, וטוויטר היא אחת הדוגמאות הראשונות.

החברה לא פירטה אילו תפקידים יהיו מתאימים לעבודה מהבית, אך ציינה כי הניסיון שנצבר בנושא בשבועות האחרונים הוכיח, כי הדבר אפשרי גם בקנה מידה גדול יותר.

"אם העובדים שלנו משמשים בתפקידים ובמצבים שמאפשרים להם לעבוד מהבית והם אכן מעוניינים להמשיך בכך לתמיד – נאפשר לכך לקרות", אמרה סגנית הנשיא של החברה, ג'ניפר כריסטי. "ואם לא יחפצו בכך – המשרדים שלנו יהיו המקום החם שמקבל אותם בברכה, עם כמה אמצעי זהירות, כאשר נרגיש שבטוח להחזירם".

טוויטר אינה צפויה לפתוח את משרדיה או לקיים נסיעות עסקים לפני חודש ספטמבר. החברה אף ביטלה את כל אירועיה הפנימיים לשנת 2020, ולפי הודעתה, ייתכן כי החלטה זו תוארך גם ל-2021.

ההחלטה של טוויטר מצטרפת להודעות של ענקיות טק נוספות על הארכת העבודה מהבית של עובדיהן, אם כי מרביתן מדברות על הארכה עד סוף 2020, בהן  גוגל, פייסבוק ומיקרוסופט, או אמזון, שהודיעה כי תאפשר לעובדיה לעבוד מהבית עד תחילת אוקטובר.

מצד אחד, עבודה מהבית עשויה לחסוך לארגונים עלויות רבות, אך מנגד – חברות רבות, בהן אפל וגוגל, למשל, הוציאו בשנים האחרונות מיליארדי דולרים על הקמת קמפוסי ענק מפוארים ונוצצים, שעשויים להישאר מיותמים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים