טלדור מקימה מערכת תהליכית לתיאום תשתיות במקורות

החברה פיתחה ומטמיעה בימים אלה את מערכת תמר, שמטרתה לספק מענה יעיל לציבור בקבלת היתרים ואישורי בנייה, הנחיות וכלים למעקב בתהליכי בנייה ארוכי טווח ● היקף הפרויקט: ארבעה מיליון שקלים

נתן פרידחי, סמנכ"ל קבוצת מערכות בטלדור. צילום: יח"צ

טלדור מערכות מקבוצת טלדור מטמיעה בימים אלה מערכת תהליכית לתיאום תשתיות במקורות, שעונה לשם תמר. הפרויקט מבוצע לאחר שהחברה זכתה במכרז של מקורות באוגוסט האחרון והמערכת עתידה לעלות לאוויר במהלך מדורג לאורך השנה הקרובה. היקף הפרויקט עומד על ארבעה מיליון שקלים.

המערכת צפויה לייעל את העבודה הרלוונטית בחברת המים הלאומית, מפני שהיא מעבירה תהליכים ידניים שנעשו עד כה בתיאום התשתיות – לאוטומטיים. במסגרת הפרויקט מאוחדות המערכות של החברה בתחום למערכת מידע אחידה, שתנהל את כל המידע הקשור לנושא. בטלדור ובמקורות אומרים שבכך שהיא תתעד ותרכז מידע תחת קורת גג אחת, יקוצרו זמני המענה והטיפול מול משתמשי הקצה, כגון קבלנים, ארכיטקטים ומתכנני בנייה, שפונים בבקשות לקבלת מידע להיתרים ואישורי בנייה בתהליכים ארוכים. המערכת כוללת יכולות של תיעוד והצלבת מידע מפרויקטי בנייה משנים קודמות, מתן הנחיות וכלים למעקב עבור המשתמשים. היא תתמשק למערכות לאומיות אחרות, כמו רישוי זמין והמערכת לתיאום תשתיות לאומיות (נת"י).

המערכת כוללת תצוגת נתונים במערכת מידע גיאוגרפית (GIS) ופיתוח אפליקציה שתשמש את משתמשי הקצה בהגשת בקשות, בדגש על חוויית וממשק משתמש בסטנדרט גבוה. לפי טלדור, היא מאפשרת למקורות לעמוד בהנחיות הרגולציה.

מערכת תמר נשענת בבסיסה על מערכת מאסטרו, פרי פיתוחה של טלדור מערכות, שמנהלת מוקדי פניות ציבור ומסייעת בניהול ארגונים בזמני שיגרה וחירום. למעשה, מדובר בפיתוח של הדור השני של מאסטרו.

שלב נוסף בטרנספורמציה הדיגיטלית של מקורות

נתן פרידחי, סמנכ"ל קבוצת מערכות בטלדור, אמר כי "מדובר כאן בשילוב בין גוף פרויקטלי מתקדם, עם ניסיון רב בביצוע פרויקטים עבור הממשלה וחברות ציבוריות גדולות, ושימוש בפתרון מאסטרו – מה שיועיל למקורות".

צביקה גליכמן, מנהל יחידת מערכות המידע של מקורות, ציין כי "אנחנו מקדמים חדשנות בכל תחומי הליבה על ידי הקמת מערכות מקיפות ומאוחדות, שממקסמות את יתרונות טכנולוגיות ה-IT וה-OT בו זמנית, לתמיכה ביעדינו הניהוליים והתפעוליים. הקמת מערכת תיאום תשתיות הינה נדבך במסגרת הפעילות הכוללת של מקורות למימוש טרנספורמציה דיגיטלית. המערכת החדשה תופעל בהדרגה ותתן ערך מיידי למתכננים וליזמים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים