מהפכה ב-LG: תעביר את ייצור מכשירי הבסיס והביניים למיקור-חוץ

LG עורכת שינויים אסטרטגיים בתהליכי הייצור כדי לשפר את עסקי הסמארטפונים המדממים שלה, ובמסגרת זו עורכת ארגון מחדש של חטיבת המכשירים הסלולריים שלה כחלק ממאמציה למקד את המו"פ והייצור שבתוך החברה במכשירי פרימיום, בעוד מכשירי הבסיס והביניים ייוצרו על ידי שותפי ODM

הסוף לחטיבת הסלולר של LG?

על רקע התחרות הקשה בתחום הסמארטפונים העולמי, ובייחוד מול מתחרות סיניות, שכובשות יותר ויותר נתחי שוק בעולם, LG החליטה לערוך שינויים אסטרטגיים בתהליכי הייצור שלה כדי לשפר את עסקי הסמארטפונים שלה, שלא רק שלא הניבו לה רווחים ב-22 הרבעונים האחרונים, אלא גם מדממים . לפי דיווח ברויטרס, החברה עורכת ארגון מחדש של חטיבת המכשירים הסלולריים שלה, הקימה תפקידי ניהול חדשים וגם עשתה שינויים בתפקידים השונים כדי לשנות את דרכי הייצור והמכירה של מכשיריה.

ראשית, LG תעביר למיקור חוץ את הייצור של מכשירי הבסיס והביניים הזולים שלה לחברות צד שלישי במטרה להוזיל עלויות. החברה גם תשנה במעט את הלוגו על המכשירים האלה, בעוד העיצוב, הפיתוח והייצור יישאר בידי שותפי ה-Original Design Manufacturer) ODM) שלה.

כדי לשפר את מצבה, LG תמקד את מאמציה במכשירי פרימיום ובמכשירים בעיצוב ניסיוני וייחודי במסגרת יוזמת Explorer שלה. בשנה האחרונה השיקה LG כמה מכשירי פרימיום, בהם ה-Velvet, וגם את ה-Wing בעל המסך הכפול – אחד מתוצרי יוזמת Explorer. באחרונה דווח גם על מכשיר מהפכני בעל מסך נגלל, שייתכן כי יושק בשם LG Slide.

דובר החברה ציין, כי LG ביטלה כמה משרות מחקר וייצור ושינתה אחרות, כחלק ממאמציה למקד את המו"פ והייצור שבתוך החברה במכשירי פרימיום, בעוד מכשירי הבסיס והביניים ייוצרו על ידי שותפי ODM.

בתחילת השנה הבטיח מנכ"ל LG, קון בונג-סיאוק, כי עסקי הסמאטפונים יהפכו לרווחיים בשנת 2021.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים