Divers-IT: יגאל אלחרר, מייסד לייב-טריפ

תעשיית ההיי-טק מתהדרת בעובדים.ות ממגוון הקשת האנושית, כולל ערבים.ות, חרדים.ות, להט"בים.ות, א.נשים עם מוגבלות ועוד אוכלוסיות ● האומנם? יצאנו לבדוק, בכל פעם עם סטארט-אפיסט.ית אחר.ת - ולהביא את סיפורו.ה

יגאל אלחרר, מייסד LiveTrip. צילום: יח"צ

מהיכן אתה?

"ירושלים".

מה החברה שלך עושה?

"לייב-טריפ (LiveTrip) היא רשת חברתית תיירותית, הכוללת אפליקציית תיירות ופנאי, שמנגישה מידע באופן ויזואלי על ידי סרטוני וידיאו קצרים, שמעלים המשתמשים וספקי תיירות, בחיתוכים ובשפות שונות. האפליקציה פועלת כרשת חברתית דינמית ה'מולבשת' על מפת גוגל ומאפשרת התמצאות מיידית במרחב".

מה הוותק שלך בענף?

"ארבע שנים".

ספר על אתגר שנתקלת בו במסגרת עבודתך.

"כיזם עם רעיון חדשני, שוק עצום והמון מוטיבציה, נפגשתי עם שותפים ומשקיעים פוטנציאליים שהתעניינו ברעיון, אך כששאלו מה אני עושה בחיים והשבתי שאני נהג מונית, הם הסתייגו".

כיצד התגברת על האתגר?

"האתגר גדול, אז צריכים להיות יצירתיים; בניתי תוכנית עסקית, עשיתי סקר שוק, בניתי תוכנית שיווקית, פרסמתי מודעות בפייסבוק והצלחתי לגייס סטודנטים מתחומים שאני צריך למיזם, וכך המיזם יצא לדרך".

האם נתקלת באפליה בענף?

"לצערי כן, במסגרת גיוס לתפקיד מנכ"ל המיזם, המנכ"ל שנבחר הסכים להצטרף ולהכיר את המיזם והצוות, ולקראת הסיכום שאל מה אני עושה בחיים. לאחר שהשבתי שאני נהג מונית, הוא אמר בלי להתבלבל 'אתה מצפה שאני אקבל משימות מנהג מונית?'"

מה הטיפים שלך ליזמים בתחילת דרכם?

"רעיון טוב לא מספיק – חייבים צוות חזק. נסו בכל דרך לגבש צוות, שיאפשר לכם להתקדם, חדדו למי המוצר או השירות שלכם פונה ומה הוא פותר, חקרו מי השחקנים בשוק ובנו תוכנית עסקית ותוכנית שיווקית שמגדירה כיצד חודרים לשוק. התחילו בקטן, צאו עם המוצר הכי מהר ותנו לשוק לדבר איתכם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים