יבמ מפטרת עשרות עובדים – לא מתחום ההיי-טק

ככל הנראה, המפוטרים מגיעים מקרב עובדי המכירות והשיווק שלה בישראל ● זהו גל הפיטורים השני של החברה בישראל מאז תחילת הקורונה

בית המשפט: "יבמ התייחסה וענתה לכל אחת מהתקלות המיוחסות לה". צילום אילוסטרציה: ג'וזף קובס, BigStock

יבמ מבצעת בימים אלה פיטורים של עשרות עובדים בישראל, כחלק מהרה-ארגון של חטיבת המכירות שלה – כך על פי דיווחים שונים ופוסטים של עובדים ברשתות החברתיות. נראה כי העובדים המפוטרים לא מגיעים מליבת הפעילות שלה, בהיי-טק, אלא מדובר בעיקר בעובדי מכירות, שיווק ומנהלה.

יש לציין שיבמ מעסיקה בישראל כ-2,000 עובדים בחמישה מוקדים – בפתח תקווה, תל אביב, גבעתיים, באר שבע וחיפה. מדובר בגל הפיטורים השני של עובדים ביבמ ישראל בתקופת הקורונה: הגל הקודם בוצע בחודש מאי, כחלק מפיטורים עולמיים.

בחודש שעבר הודיע הענק הכחול על פיצול שלו לשתי חברות: האחת היא יחידת שירותי תשתיות ה-IT שלה, שתירשם כחברה נפרדת, והשנייה תכלול את יתר פעילויות החברה. ביבמ אמרו אז כי המטרה במהלך היא להמשיך את המיקוד בענן, כמהלך המשך לרכישת הענק בת 34 מיליארד הדולרים של רד-האט, שבוצעה אשתקד.

בפעם הקודמת יבמ אישרה את הפיטורים, ואף מסרה כי הם חלק משינויים שביצעה בפורטפוליו המוצרים של חטיבת האחסון שלה, כמו גם ניוד עובדים בין מחלקות וסגירתן של כמה, לצד פתיחת אחרות.

היום מסרה החברה כי היא "מקבלת את החלטות ניהול משאבי האנוש שלה באופן שתומך בלקוחותיה במעבר שלהם לאימוץ פלטפורמות ענן היברידיות פתוחות ויכולות בינה מלאכותית, ומשקיעה מחדש בפעילות עסקית זו. אנחנו ממשיכים לבצע השקעות משמעותיות בהדרכה ופיתוח מיומנויות בקרב עובדי יבמ כדי לתת מענה טוב יותר לצרכי הלקוחות שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים