מדור חדש: גאדג'Time – הגאדג'טים הכי חמים בשוק

המדור החדש סוקר עבורכם גאדג'טים שלא כדאי לפספס, בתחומים שונים ● המוצר הראשון הוא סדרת כוננים שמיועדים לעולם הגיימינג

אחד הכוננים החדשים מסדרת ה-WD_Black של ווסטרן דיגיטל. מקור: יח"צ

החיבור בין עולם משחקי המחשב לגאדג'טים אינו משהו חדש, ואם חושבים על זה, גם לא כל כך מפתיע. זה כמובן מסוג הדברים שנוגעים יותר לנפשם של הגיימרים, בוודאי בהשוואה למשתמשים אחרים, ולאורך השנים הדבר בא לידי ביטוי בהיבטים שונים ומגוונים מאוד – מבקרי משחק ייעודיים ועד לעיצוב כולל ומלא של קונסולות, בעקבות משחק כזה או אחר.

בדרך כלל, גאדג'ט שפונה לעולם הגיימינג יוצא במהדורה מצומצמת, וגם במקרה הנוכחי, מדובר בסוג של מהדורה לאספנים. המוצר, או יותר נכון סדרת המוצרים, שבהם האייטם הזה עוסק הוא כוננים מסדרת ה-WD_Black של ווסטרן דיגיטל, שמוכוונים בעיקר לשוק המשחקים, שדורש ביצועים גבוהים במיוחד. שלושה מהם מותגו בהתאם ללוגו ולשם של הפרק החדש בסדרת משחקי Call of Duty, שנחשבת לאחת מסדרות משחקי הלחימה הטובות והנערצות ביותר לאורך השנים.

המשחק החם שעוסק במלחמה הקרה

לפרק החדש ב-Call of Duty קוראים Black Ops Cold War, והוא עוסק בפעילות בתקופת המלחמה הקרה, שלא לומר קרה מאוד, בין ארצות הברית לברית המועצות. הדמות המרכזית במשחק, חוץ מהגיימר, היא של מרגל על של הקג"ב, שחודר לארצות הברית ומאיים להטיל בה הרס רב, ובעקבות כך להטות את הכף בצורה ברורה ומוחלטת לטובת הדוב הרוסי. המציאות, כידוע, הייתה אחרת, והגוש המערבי ניצח ניצחון מוחץ, אבל לא במציאות עסקינן.

האווירה האפלה משהו של המשחק מתחברת כנראה לצבע שממתג גם כך את הכוננים במשפחת ה-WD_Black, ובווסטרן דיגיטל מציעים שלושה כאלה, כשכל אחד מהם מגיע עם מתנה: נקודות משחק שבהן ניתן להשתמש כדי לרכוש מגוון ציודים שונים ב-Black Ops Cold War עצמו.

P10 Game Drive הוא כונן חיצוני בנפח של 2 טרה-בייט, שיעלה 110 דולר ויגיע עם 1,000 נקודות, P50 Game Drive SSD הוא כונן SSD פנימי, שיציע נפח אחסון של 1 טרה-בייט, יעלה 250 דולר ויגיע עם 2,400 נקודות, ואילו SN850 NVMe SSD הוא כרטיס הרחבה פנימי בתצורה של M.2 2280, שמיועד לשימוש בלוחות האם החדישים, שבהם יש תמיכה ב-PCIe 4, וגם הוא יוצע בנפח של 1 טרה-בייט, במחיר של 240 דולר ועם 2,400 נקודות.

שלושת הכוננים אמורים לנחות בארץ בחודש הבא.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים