אדובי רוכשת חברה לניהול תהליכי עבודה שיווקיים ב-1.5 מיליארד דולר

הכלי שפותח בוורקפרונט יתווסף לפלטפורמת Experience Cloud של אדובי, ומסמן את מאמציה להתבסס בתחום של אוטומציית השיווק, תוך התמודדות מול סיילספורס, סאפ ואורקל

רוכשת חברה נוספת. אדובי

אדובי (Adobe) הודיעה כי תרכוש את חברת הסטארט-אפ וורקפרונט (Workfront), שפיתחה תוכנה לניהול תהליכי עבודה שיווקיים – תמורת 1.5 מיליארד דולר. העסקה צפויה להיסגר ברבעון הפיסקלי הראשון של אדובי, ותלויה באישורים רגולטוריים.

החברה הנרכשת הוקמה ב-2001 וגייסה עד כה 375 מיליון דולר. 960 עובדי וורקפרונט יצטרפו לחטיבת Experience Cloud של אדובי.

הרכישה תוסיף לאדובי כלי שיווק נוסף לפלטפורמת Experience Cloud, המאפשרת לחברות לנהל פרויקטים מסובכים במחלקות השיווק ואחרות.

סורש ויטאל, סגן נשיא לפלטפורמה ולמוצר Experience Cloud, ציין, כי שתי החברות משתפות פעולה לעיתים קרובות, וכי עם פרוץ המגיפה שילוב בחברה של כלי מסוג זה, שעובד היטב בסביבה מבוזרת, הפכה הגיונית ובמהלך החודשים האחרונים הבשילה העסקה. "על רקע התבססות העבודה מרחוק של צוותי שיווק ואספקה של שירותים מבוזרים, התחלנו לראות שימושים חדשים סביב הנושא של ניהול עבודה, סביב הרעיון של מהירות הפצת תוכן וסביב הרעיון של אספקת יכולות של משילות וציות לכללים כדי שהארגון לא יאבד נכסים וינהל את התהליך באמצעות צוותי השיווק כדי להגיע ליעד ולייצג את המותג בדרך הנכונה", הוא ציין.

רכישה זו של אדובי מסמנת את מאמציה הניכרים להתמודד מול סיילספורס (Salesforce), סאפ (SAP) ואורקל (Oracle) בתחום של אוטומציית השיווק, לאחר שכבר ביצעה שתי רכישות גדולות ב-2018 (Magento תמורת 1.6 מיליארד דולר, ו-Marketo תמורת 4.75 מיליארד דולר) ולהתבסס בשוק הזה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים