חדש באינסטגרם: מענה של שירות לקוחות בהודעות פרטיות

מותגים ומשווקים שכבר מקדמים שירותים או סחורות דרך הפלטפורמה יוכלו מעכשיו לענות ללקוחותיהם באמצעות הצ'אט

יכולות הגנה חדשות על מתבגרים. אינסטגרם. צילום: BigStock

פייסבוק (Facebook) מוסיפה תמיכה באינסטגרם (Instagram) לממשק המשתמש (API) במסנג'ר (Messenger). הדבר יאפשר לעסקים בפלטפורמה לטפל בהודעות הפרטיות שמתקבלות באינסטגרם דרך אפליקציות צד שלישי. לפי פייסבוק, ה-API המעודכן נמצא כעת בגרסת בטא עם מספר מוגבל של שותפי מפתח ועסקים.

חברת פייסבוק – שהיא הבעלים של אינסטגרם וגם האמא של המסנג'ר – הודיעה כבר מזמן שבכוונתה לאחד באופנים שונים את שירותיה, ושוקדת כל העת על אינטגרציה מעמיקה יותר ויכולת פעולה צולבות בין כלל הפלטפורמות שבבעלותה.

ממשיכה להצליב בין השירותים השונים שבבעלותה

 לוגו חדש. מסנג'ר

לוגו חדש. מסנג'ר

כפי שדיווחנו השבוע, הענקית ממאנלו פארק השיקה באחרונה את היכולת לפעול באופן מסונכרן ברחבי פייסבוק, אינסטגרם ומסנג'ר, כשהוסיפה למשתמשים באפליקציות השונות אפשרות לשתף פוסטים וסטוריז בפייסבוק ובו-זמנית באינסטגרם. בנוסף, לפני כמה שבועות הודיעה החברה על שיפוץ חוויית העברת הודעות באינסטגרם, המאפשר גם הוא העברת הודעות בין פלטפורמות. חדי העין שמו לב שהשינויים כללו גם "צביעה" חדשה של הלוגו בעבור המסנג'ר בגווני פייסבוק ואינסטה המשולבים יחדיו.

אבל כעת מתרחש אחד החידושים המרעישים ביותר, לפחות בתחום העסקי, והוא שינוי יאפשר לראשונה למותגים ולעסקים הפועלים באינסטגרם לחבר נציגי שירות לקוחות אנושיים בלייב עם בקשות או פניות שהם מקבלים דרך אינסטגרם.

מותגים, מוכרים ומציעי שירותים שונים מסוגלים לענות ללקוחות במסנג'ר כבר מאז 2016, אלא שכעת – בהתחשב בכך שפייסבוק מחברת את תכונות המסרים המידיים של כלל שירותיה – אך הגיוני הדבר שהחברה מרחיבה את הפונקציות הללו גם לאינסטגרם.

האפשרויות החדשות באינסטגרם. צילום: פייסבוק

האפשרויות החדשות באינסטגרם. צילום: פייסבוק

בפוסט שפרסמה פייסבוק בבלוג שלה למפתחים החברה כותבת: "תכונות ה-API החדשות מאפשרות לעסקים לשלב הודעות באינסטגרם עם האפליקציות העסקיות וזרמי העבודה המועדפים עליהם; הדבר עוזר להניע שיחות משמעותיות יותר, להגדיל את שביעות רצון הלקוחות, ולהגדיל את המכירות".

עוד ציינה פייסבוק, כי "אינסטגרם היא מקום לתרבות מתפתחת וליצירת טרנדים וגילוי מותגים חדשים הוא חלק בעל ערך בחוויה זו. להודעות המיידיות תפקיד מרכזי בסיוע לאנשים להתחבר למותגים בדרכים אישיות, באמצעות תגובות לסטוריז, הודעות ישירות ואזכורים. במהלך השנה האחרונה, השיחות היומיות הכוללות בין אנשים לעסקים במסנג'ר ובאינסטגרם צמחו ביותר מ-40 אחוזים. עבור עסקים, ההזדמנות להניע מכירות ולשפר את שביעות רצון הלקוחות באמצעות אינטראקציות משמעותיות עם אנשים בהודעות באינסטגרם היא עצומה". 

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אורנית

    מה זה חסמו לי את האנסטגרם כי החליטו שאני מתחת לגיל 13 מה זה הטמטום הזה .

אירועים קרובים