VMware ואנבידיה משתפות פעולה בתחום הבינה המלאכותית

החברות הכריזו כי תוכנת ניהול הדטה סנטרים של VMware תרוץ על המעבדים של אנבידיה, בהם BlueField-2 ו-Cloud Foundation של מלאנוקס, שאותה היא רכשה

מנכ"לי שתי החברות: מימין - פט גלסינגר מ-VMware וינסן הואנג מאנבידיה. צילום: יח"צ

אחת ההכרזות הבולטות בכנס VMworld 2020, שהחל אתמול (ג'), הייתה הודעה של VMware ואנבידיה על חתימת הסכם שיתוף פעולה, שמטרתו, על פי שני הצדדים, היא להאיץ את האימוץ של בינה מלאכותית בארגונים. במסגרת שיתוף הפעולה אפשר יהיה להריץ את התוכנה שמציעה VMware לניהול דטה סנטרים טוב יותר עם המעבדים של אנבידיה.

צעד זה מגיע לאחר שנים ארוכות שבהן התמקדה VMware במיטוב פתרונות הניהול שלה לשימוש עם מעבדי אינטל – תחום שבו יש לאחרונה נתח שוק גדול יותר באופן משמעותי מכל חברה אחרת. כעת, כחלק מהשותפות, שתי החברות ישלבו את ענן ה-GPU של אנבידיה עם הפלטפורמות vSphere, Tanzu ובעיקר Cloud Foundation.

בדיקה ראשונה – עם מעבדים של מלאנוקס במקורם

השילוב הראשון, שכבר נבדק, הוא בין מעבדי בסיסי הנתונים של אנבידיה BlueField-2 ו-Cloud Foundation בפרויקט שהחברות מכנות Project Monterey. מעבדים אלה הם חלק מהפורטפוליו שאנבידיה רכשה עם קניית מלאנוקס תמורת 6.9 מיליארד דולר.

החברות מסרו שהן יעניקו לכמה ארגונים גישה מוקדמת לבדיקת הטכנולוגיה המשותפת, אבל לא אמרו מתי היא תהיה זמינה לרכישה. אחד הארגונים הראשונים הללו יהיה המרכז להדמיה חכמה של אוניברסיטת סן פרנסיסקו (UCSF), שכבר משתמש בתבנית העבודה Clara של אנבידיה באמצעות NGC, כמו גם ב-Cloud Foundation כתמיכה עבור עומסי העבודה שלו.

"הבינה המלאכותית ולימוד המכונה התרחבו במהירות ממעבדות המחקר למרכזי נתונים בחברות, כמעט בכל ענף ובכל מקום", אמר ינסן הואנג, מנכ"ל אנבידיה. "יחד עם VMware נעזור ללקוחות להפוך כל מרכז נתונים ארגוני למחשב על מואץ של בינה מלאכותית".

בעקרון, עומסי עבודה של בינה מלאכותית כבר לא זקוקים להגדרה מיוחדת, אמרו ב-VMware. "עומסי העבודה של הבינה המלאכותית יכולים לפעול כעת באותה סביבה שבה כל הארגונים רגילים, שהיא מערך וירטואלי המבוסס על תשתית VMware", ציין קריש פרסאד, סגן נשיא ומנכ"ל עסקי פלטפורמת הענן בחברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים