אנבידיה השלימה את רכישת מלאנוקס – בשבעה מיליארד דולר

הרכישה מאחדת שתיים מהחברות המובילות בעולם בתחומי המחשוב עתיר הביצועים והמחשוב בדטה סנטרים ● באנבידיה צופים השפעה מידית של העסקה על התוצאות הכספיות שלה

ג'נסן הואנג, מנכ"ל אנבידיה (מימין), ואיל וולדמן, מנכ"ל מלאנוקס. צילום: יח"צ

אנבידיה הודיעה היום (ב') על השלמת עסקת הרכישה של מלאנוקס, שהוכרזה במרץ אשתקד. השווי הסופי של העסקה עומד על שבעה מיליארד דולר.

הרכישה מאחדת שתיים מהחברות המובילות בעולם בתחומי המחשוב עתיר הביצועים (HPC) והמחשוב בדטה סנטרים. בשתי החברות טוענים כי השילוב ביניהן "יאפשר ללקוחות להשיג ביצועים גבוהים יותר, ניצול רב יותר של משאבי המחשוב ועלויות הפעלה נמוכות יותר". התחזית של אנבידיה היא שהרכישה צפויה לתרום באופן מידי לרווח הגולמי Non-GAAP, לרווח למנייה Non-GAAP ולתזרים המזומנים הפנוי שלה.

מלאנוקס פרסמה בסוף השבוע את התוצאות הכספיות שלה לרבעון הראשון ובניגוד לחברות אחרות, משבר הקורונה לא הביא למספרים שליליים. נהפוך הוא, הביצועים הרבעוניים שלה היו מצוינים, עם זינוק של 41% בהכנסות ושל 112% ברווח.

לדברי איל וולדמן, מנכ"ל מלאנוקס, ההצטרפות של מלאנוקס לאנבידיה היא "שילוב עוצמתי ומשלים של תרבויות, טכנולוגיה ושאיפות. האנשים שלנו נלהבים מאוד מהאפשרויות העתידיות הרבות העומדות בפנינו. מלאנוקס פוסעת אל עבר השלב המרגש הבא במסע שלה. אנחנו מצפים להכניס את מוצרי ופתרונות אנבידיה לשווקים שלנו, ולהביא את המוצרים והפתרונות שלנו לשווקים של אנבידיה".

ג'נסן הואנג, מייסד ומנכ"ל אנבידיה, ציין כי "השימוש ההולך וגדל במערכות בינה מלאכותית ומדעי נתונים מעצב מחדש את ארכיטקטורות המחשוב והדטה סנטרים. המומחיות המשולבת שלנו תעמוד באתגר הגידול בביקוש העולמי לשירותי אינטרנט צרכניים, ויישומי בינה מלאכותית ומדעי נתונים מואצים בענן, במחשוב הקצה וברובוטיקה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים