הכירו את Apple Face Mask – המוצר החדש שמצטרף למשפחת מוצרי אפל

לפי דיווח שהתפרסם בבלומבברג, אפל הודיעה לעובדיה, כי צוותי ההנדסה והעיצוב שלה יצרו מסיכת פנים, המכונה Apple Face Mask, שהיא מסיכה בעלת מראה ייחודי, עם רצועות אוזניים מתכווננות, שוניתן לכבס אותה ולהשתמש בה שוב עד חמש פעמים ● תמונת המסיכה עדיין לא פורסמה

צוותי העיצוב של אפל (Apple), שבימים כתיקונם עסוקים בעיצוב מוצרי העילית שלה, התגייסו לעצב מסיכת פנים לעובדי החברה, שנועדה להגן מפני הפצת נגיף הקורונה, ושמה Apple Face Mask.

לפי הדיווח, שהתפרסם בבלומברג, אפל הודיעה לעובדיה, כי צוותי ההנדסה והעיצוב שלה יצרו מסיכת פנים, המכונה Apple Face Mask, שהיא מסיכה בעלת "מראה ייחודי", הכוללת "כיסוי רחב לאפו וסנטרו של מי שחובש אותה", עם "רצועה מתכווננת", שהיא בעלת שלוש שכבות לסינון חלקיקים, וניתן לכבס אותה ולהשתמש בה שוב עד חמש פעמים.

אפל אישרה את הידיעה, אך לא פרסמה את תמונת המסיכה, ואמרה כי ערכה מחקר ובדיקות קפדניות כדי למצוא את החומרים הנכונים, וציינה גם, כי ייצרה את המסיכות בעזרת שרשרת האספקה הקיימת של ציוד מגן אישי, תוך שהיא נזהרת לא לפגוע ולשבש את האספקה השוטפת.

בנוסף, אפל הודיעה לעובדיה שתספק להם גם מסיכה שקופה לחלוטין בשם ClearMask, שתסייע לעובדים לשרת לקוחות עם לקויות שמיעה, שבגלל שקיפותה תאפשר לאותם לקוחות לראות את פניו ואת שפתיו של מי שנותן להם שירות ולהבין אותו יותר בקלות. לפי הדיווח בבלומברג, זוהי המסיכה השקופה הראשונה שקיבלה את אישור מינהל המזון והתרופות (ה-FDA) האמריקני.

לאכזבתם של חובבי אפל, המסיכות יוצרו רק עבור עובדי החברה במשרדים ובחנויות ולא לציבור. המסיכות יגיעו לעובדים במהלך השבועיים הבאים, וכרגע לא ידוע אם אפל תפיץ אותן בצורה רחבה יותר.

בחודש אפריל השנה הודיע טים קוק, מנכ"ל אפל, כי החברה תתרום 20 מיליון מסיכות פנים לעובדי בריאות ברחבי ארה"ב. לבד מכך, אפל גם ייצרה מגן פנים לצוותי רפואה בבתי חולים ומתכננת להפיץ מיליון מהן מדי שבוע.

מגן הפנים של אפל שסופק לצוותי רפואה בבתי חולים. צילום: אפל

מגן הפנים של אפל שסופק לצוותי רפואה בבתי חולים. צילום: אפל

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים