מלחמת פורטנייט: אפל תובעת נגדית את אפיק גיימס ודורשת פיצויים נזיקיים ועונשיים

בתגובה לתביעה של אפיק גיימס נגד אפל על כך שהסירה את המשחק הפופולרי מחנות App Store, תובעת אפל נגדית את אפיק, וטוענת, כי צעדיה של אפיק פגעו בהכנסותיה ומייצגים "התנהלות פסולה, זדונית ו/או במטרה להונות", בלשון התביעה של אפל ● וגם: אפל חסמה את הכניסה לחשבונות משתמשים של אפיק באמצעות Apple ID

פורטנייט כבר לא בחנות של אפל. צילום: BigStock

פרק נוסף בהתכתשות בין אפל (Apple) לאפיק גיימז (Epic Games): אפל תובעת את אפיק על נזקים שנגרמו לה על ידי חברת המשחקים, שהחליטה לערער על הכללים של אפל בחנות האפליקציות שלה ולאפשר לשחקני פורטנייט לשלם לה ישירות על רכישות בתוך המשחק, תוך עקיפת מערכת התשלומים של אפל.

בתגובה לתביעה של אפיק גיימס נגד אפל על כך שהסירה את המשחק הפופולרי מחנות App Store, תובעת אפל נגדית את אפיק, וטוענת, כי צעדיה של אפיק פגעו בהכנסותיה ומייצגים "התנהלות פסולה, זדונית ו/או במטרה להונות", בלשון התביעה של אפל.

הפרת החוזה, טוענת אפל בתביעתה, היא עילה שבשלה מגיעים לה פיצויים עונשיים, פיצויי נזיקין, עלויות משפטיות וריביות.

"אפיק ירתה את הירייה הראשונה בעימות הזה, והתנהלותה העיקשת, החצופה והלא חוקית לא יכולה להישאר ללא מענה", מציינת אפל בתביעה. "בית המשפט הזה צריך לאלץ את אפיק למלא את התחייבויותיה החוזיות, לזכות אל אפל בפיצויים עונשיים ונזיקיים ולחייב את אפיק להימנע בעתיד משימוש בפרקטיקות עסקיות לא הוגנות".

עוד מציינת אפל בתביעה, כי "בעוד אפיק והמנכ"ל שלה מתייחסים לתנאים שאפל מעניקה למפתחים בחנות ה-App Store שלה מאז 2008, אין בכך כדי לספק כיסוי לאפיק להפר חוזים מחייבים, להונות שותפה עסקית ארוכת שנים, לגזול עמלות שמגיעות על פי חוק לאפל – ואחר כך לבקש מבית המשפט להטיל מהלומה משפטית על אחת מהפלטפורמות העסקיות החדשניות ביותר במאה ה-21 רק מפני שהיא אינה מגדילה את הכנסותיה של אפיק".

אפל חסמה את הכניסה למשחקי אפיק באמצעות Apple ID

בתוך כך, אפל גם חסמה את הכניסה לחשבונות המשתמשים של שחקני אפיק באמצעות ה-Apple ID שלהם, ולפי הודעת החברה החסימה תהיה פעילה מיידית, החל מה-11 בספטמבר.

בשל החסימה, הודיעה אפיק, משתמשי Apple ID יצטרכו לעדכן את כתובות המייל והסיסמאות שלהם כדי להבטיח שיוכלו להיכנס לחשבונם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים