מפטגון מטמיעה ERP מבוסס ענן של סאפ – ב-10 מיליון שקלים

פתרון הענן Business ByDesign מכיל את כל התהליכים התפעוליים בחבילה אחת, ויאפשר למפטגון לנהל את התהליכים העסקיים של הארגון

תומר הררי, מנכ"ל מפטגון. צילום: יח"צ

קבוצת מפטגון, המספקת תחת קורת גג אחת פתרונות ניהול, תכנון וביצוע משולבים, מטמיעה בימים אלה את פתרון הענן Business ByDesign של סאפ, שמיועד לעסקים מסדר גודל בינוני ומעלה. המערכת מוטמעת על ידי קומפליט פתרונות עסקיים, בליווי חברת הייעוץ דעת הנדסה, ועתידה לעלות לאוויר בחודש ינואר הקרוב. העסקה, שהינה ל-10 שנים, כוללת בנוסף, בין השאר, תמיכה, והיקפה הכספי הכולל מוערך ב-10 מיליון שקלים.

SAP Business ByDesign יחליף מערכת ותיקה שקיימת במפטגון. המערכת החדשה מהווה פתרון ERP שפותח לענן במודל תוכנה כשירות (SaaS). היא מותאמת לצרכים של ארגוני SMB ומכילה את כל התהליכים התפעוליים בחבילה אחת: ERP ,CRM, משאבי אנוש, אנליטיקה ומודולים מובנים כגון יכולות BI, ניהול פרויקטים, ייצור מובנה, בקרה תקציבית ועוד.

המערכת תאפשר למפטגון לנהל את כלל התהליכים העסקיים של הארגון: ריבוי חברות וניהול מתקדם של תהליכים בין חברתיים, רכש, ייצור, ניהול פרויקטים, ניהול עובדי קצה (טכנאים), כספים ועוד. בנוסף, היא תכלול הצגת נתונים בדשבורדים מתקדמים, לכלל משתמשי המערכת ובעיקר למנהלי התהליכים הארגוניים. המערכת תופעל על ידי יותר מ-300 משתמשי ה-ERP במפטגון.

"פרויקט חדשני, בתקציב ובלוח זמנים קבועים מראש"

לדברי תומר הררי, מנכ"ל מפטגון, "הפתרון נבחר לאחר שנבדקו מספר מערכות קיימות. הוא יאפשר לקבוצה לנהל את מגוון תחומי הפעילות, בדגש על מגוון החברות בה".

הוא ציין כי "אחד הפרמטרים החשובים שהנחו אותנו בבחירת התוכנה הינו היכולת להטמיע את המערכת בצורה נגישה וידידותית למשתמשי הקצה. רוב פעילות החברה מתבצעת על ידי מנהלי פרויקטים, אנשי מכירות, טכנאי שירות ובעיקר אנשי התקנות בעשרות אתרים שונים בארץ ובעולם, כאשר מתוך יותר מ-300 משתמשים, מעל 200 נמצאים מחוץ למשרד ולא ליד מחשב".

הררי הוסיף כי "המערכת תאפשר לנו שליטה על התקדמות בביצוע הפרויקטים וייעול של תהליכי ליבה בארגון".

עוזי יערי, מנכ"ל קומפליט פתרונות עסקיים, אמר כי "בעזרת Best Practices ענפיים והצוות המנוסה שלנו, נבצע במפטגון פרויקט חדשני, בתקציב ובלוח זמנים קבועים מראש, אך מבלי לוותר על יצירתיות, וחוויית יישום והטמעה ברמה גבוהה".

ליעד גוטנטג, מנהל פעילות SAP Business Bydesign בישראל, ציין ש-"מדובר בפתרון אחיד, כולל, מקצועי וגמיש לארגון יצרני וגלובלי כקבוצת מפטגון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים