תוצאות מעורבות לפאלו אלטו; רוכשת חברה ב-265 מיליון דולר

ענקית הסייבר הודיעה על רכישת Crypsis group, שמציעה פלטפורמה לניהול סיכונים ומעניקה ייעוץ פורנזי ● ההכנסות ברבעון האחרון של שנתה הכספית צמחו ב-18%, אולם ההפסד זינק ב-183%

אימוץ טכנולוגיות ענן מואץ ופעילות סייבר ערה, שבה היא מטפלת. פאלו אלטו

פאלו אלטו סיימה את השנה הכספית ואת הרבעון האחרון שלה עם תוצאות מעורבות – עליות בהכנסות, אך גם בהפסדים. תוצאות אלה, שאותן היא פרסמה אמש (ב'), היו בטווח העליון של התחזיות. יחד אתן הודיעה פאלו אלטו כי היא רוכשת את Crypsis group תמורת 265 מיליון דולר במזומן.

החברה הנרכשת מציעה פלטפורמה לניהול סיכונים ומענה לאיומי סייבר, ואף מספקת ייעוץ פורנזי. היא מעסיקה יותר מ-150 מומחי אבטחה ומספקת מענה ללמעלה מ-1,300 אירועי סייבר בשנה. לקוחותיה מגיעים ממגוון מגזרים, בהם הבריאות, הפיננסים, הקמעונאות, האי-קומרס והאנרגיה. הרכישה תיעשה מקבוצת ZP, שתחתיה Crypsis פועלת כרגע. העסקה הצפויה להיסגר ברבעון הראשון של שנתה הכספית של פאלו אלטו, שבו היא נמצאת בימים אלה, ומנכ"ל Crypsis, ברט פאדרס, יצטרף להנהלת הרוכשת.

המוצר של Crypsis אמור לחזק את היכולות של Cortex XDR – הפלטפוטרמה של פאלו אלטו, שמאפשרת מניעה, ניטור ותגובה לאיומים בנקודות קצה, רשתות ארגוניות וענן. מנכ"ל הרוכשת, ניקש ארורה, אמר כי "המוצר של Crypsis ישלים את הפלטפורמה שלנו, שכן בנוסף ליכולתה למנוע מתקפות סייבר, עכשיו היא תוכל להפחית את ההשפעות של חדירות הסייבר למערכות של ארגונים".

גם בפאלו אלטו: נמשך המעבר לשיטת הרישיונות

אשר לתוצאות העסקיות, פאלו אלטו רשמה עליות דו ספרתיות הן בשנה הכספית כולה והן ברבעון האחרון שלה, אולם גידול ניכר יותר בהוצאות פגע ברווחיות, וההפסד הנקי והתפעולי גדלו בשיעור ניכר הן בשנה הכספית כולה והן ברבעון האחרון שלה. כך, במהלך השנה, ההוצאות עלו ב-21.5% ל-3.6 מיליארד דולר, בעוד שההכנסות גדלו ב-17.5% בלבד – ל-3.4 מיליארד. כאמור, הרווחיות נפגעה מכך: ההפסד התפעולי זינק ב-230.9% ל-179 מיליון דולר וזה הנקי האמיר ב-226% ועמד על 267 מיליון.

ברבעון האחרון, ההוצאות רשמו עלייה של 18.7% ל-968.2 מיליון דולר ואילו ההכנסות גדלו ב-17.9% ועמדו על 950.4 מיליון. חלוקה לסעיפים מעלה כי מכירות המוצרים נותרו כמעט ללא שינוי ועמדו על 305.6 מיליון דולר, בעוד שמכירות המנויים זינקו ב-28.9% ל-644.8 מיליון. ההפסד הנקי הרבעוני זינק ב-183.2% ל-58.9 מיליון דולר וההפסד למניה – ב-177.2% ל-61 סנט.

עוד נתונים מעלים כי ההוצאות הגולמיות רשמו עלייה של 33.6% ל-290.4 מיליון דולר, הרווח הגולמי גדל ב-12.2% ל-660 מיליון והרווח הגולמי השולי עמד על 69.44%. בסעיפים התפעוליים נרשמו גידול של 13.3% בהוצאות ל-677.8 מיליון דולר וזינוק של 80% בהפסד ל-17.8 מיליון.

לדברי ארורה, "הייתה לנו שנה כספית טובה, עם גידול דו ספרתי בהכנסות, שנבע מביצוע של התוכניות העסקיות וההשפעה החיובית של העבודה מהבית על הפעילות שלנו, שכן זו מחייבת שימוש בטכנולוגיות אבטחת מידע מוגברות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים