בינת מעבירה את שראל ל-SAP HANA

SAP HANA מהווה פלטפורמת פיתוח, המספקת תשתית וכלים לבניית יישומים בעלי ביצועים גבוהים

שראל

בינת תקשורת ומחשבים מעבירה את חברת הציוד הרפואי שראל ל-SAP HANA. הפרויקט החל ביוני 2019 וצפוי להסתיים באוקטובר השנה. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר, אולם גורמים בענף העריכו אותו בכמיליון שקלים.

כיום יש בשראל מערכת ERP של סאפ (SAP). המעבר למערכת החדשה יבוסס על תשתיות לינוקס של SAP HANA .SUSE מהווה פלטפורמת פיתוח, המספקת תשתית וכלים לבניית יישומים בעלי ביצועים גבוהים. מסד הנתונים כולו עובד בזיכרון השרת, מה שמסייע לו לבצע העברת נתונים במהירות גבוהה יותר, לעיתים עד פי אלף, בהשוואה לבסיסי הנתונים הסטנדרטיים.

שראל הוקמה בשנת 1995 במטרה לשמש כזרוע הרכש המרכזית (GPO) עבור בתי החולים והמרכזים הרפואיים הממשלתיים ומוסדות בריאות בישראל – שירותי בריאות הציבור, לשכות הבריאות, האגף לשעת חירום במשרד הבריאות וגופים נוספים.

השדרוג הטכנולוגי מבוצע באופן מודולרי, עם אופציות הרחבה עתידיות, תוך התחשבות בעלויות ובפלטפורמות הקיימות. הפתרון התשתיתי שבינת עיצבה כולל תשתית מרכז נתונים מוכלל, היושב על מוצרי דל (Dell) – שרתים, אחסון, מתגי תקשורת ותוכנות ניהול, לצד סביבות ייצור ופיתוח וירטואליות, מבוססות VMWare. התוכנה שמנהלת את התהליך היא של SUSE. מערכת ההפעלה של SUSE תומכת בפיתוח SAP HANA.

דרורה מרטן, מנהלת חטיבת המידע והאו"ש בשראל, אמרה, כי "כחברה מובילה בתחום שרשרת האספקה הרפואית, אנו מקדמים חדשנות גם בתחום התשתיות הטכנולוגיות התומכות ביעוד שלנו".

ז'אן לוק, ארכיטקט פתרונות, SUSE ישראל, אמר, כי "הצלחת הפרויקט נמדדת ביכולתו לשרת את קווי העסקים באופן מקיף ושוטף ולהבטיח המשכיות של שירות מרבי. יש לנו את התשתית המוכחת והיעילה ביותר בשוק, עם יותר מ-99.999% זמינות. הפתרון שהוטמע מוכן להתפתחויות העתידיות, כולל שימוש בטכנולוגיות ענן למטרות גיבוי וגמישות".

עפר ביתן, מנהל טכנולוגיות מחשוב מתקדמות, ומיכאל איטין, מנהל תחום אחסון וגיבוי בבינת, אמרו, כי "תחום SAP HANA מאתגר מאוד, הן בשל העובדה שהטכנולוגיה מצריכה התמחות מעמיקה מאוד והן בשל כמות הגורמים הנוגעים בפרויקט, מממשקי הלקוח, האינטגרטור והמיישם".

כפיר אלפנדרי, סמנכ"ל מכירות דל ישראל, הוסיף, כי "יחד עם השותפים לפרויקט בחנו את צורכי הארגון בהווה, והצענו מענה תשתיתי לאפליקציות הליבה של הארגון – עבור סביבה מודרנית. הפתרון כלל מענה עבור אפליקציית הליבה של הארגון, לצד מענה לאתר הראשי ולאתר החירום של החברה. הפתרון גמיש, בעל יכולת גידול ושינוי כתלות בצרכים העתידיים בחברה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים