"אור ירוק" מגוגל: בוחנת להציג רמזורים בשירות המפות שלה

זמן רב אחרי שאפל עשתה זאת, קורא של אתר Droid Life הבחין באייקונים של רמזורים ב-Google Maps ● לא ברור האם גוגל תשחרר את האייקונים, אבל אם זה יקרה, לא ניתן יהיה לראות מה צבע הרמזור ברגע נתון

"גל ירוק" ב-Google Maps? צילום אילוסטרציה: BigStock

13 שנים אחרי אפל, גם גוגל רוצה להראות את מיקומם של רמזורים למיליוני המשתמשים בשירות המפות שלה. אתר Droid Life מדווח כי החברה בוחנת בימים אלה להציג ב-Google Maps אייקון של רמזור בצמתים שבהם ממוקמים כאלה.

קורא של האתר ממדינת אייווה שבארצות הברית הפנה את תשומת לב עורכי האתר לבחינה הזאת של גוגל, שעדיין לא ברור האם החברה תחליט בעקבותיו לשחרר את הפיצ'ר הזה או לא. אם זה יקרה, ניתן יהיה לראות את מיקומם של הרמזורים לצד מצב התנועה בדרך, הן בהסתכלות על המפות לפני שיוצאים לנסיעה והן במהלך הניווט עצמו. כך, הנהגים יוכלו להבחין האם הדרך המרכזית למקום שאליו הם רוצים להגיע מלאה או דלילה ברמזורים, ולבחור האם לנסוע בה או בדרך אחרת. יצוין שבגרסה הנבחנת, הנהגים עדיין לא יכולים לראות את צבעו של כל רמזור, אם כי ייתכן שזה יגיע בהמשך.

לעומת גוגל, אפל החלה להראות רמזורים, כמו גם שלטי עצור, למשתמשים בשירות המפות שלה כבר מהשקתו. לא ברור מה הביא את גוגל להחליט לבחון להכניס את הרמזורים גם לשירות המפות שלה, אבל אם הוא ייכנס, מדובר בעוד פיצ'ר שיכול לסייע לנהגים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים