החדשות האחרונות על iPhone 12: מטען 20 ואט ומסך ProMotion של 120 הרץ

אפל שלחה את המטענים של מכשיריה העתידיים לאישור במדינות רבות, ובכך בעצם נתנה אישור פומבי לכך שהם יתמכו בטעינה מהירה של 20 ואט ● הדלפה חדשה: מכשירי ה-iPhone 12 מדגמי ה-Pro וה-Pro Max יכללו מסכי ProMotion של 120 הרץ

עדשות המצלמות יהיו איכותיות במיוחד. מראה ה-iPhone 12 באחת ההדלפות

בעקבות הדלפה שפורסמה בשבוע שעבר על כך שה-iPhone 12 הצפוי של אפל (Apple) יכלול מטען מהיר של 20 ואט (לעומת מטען 5 ואט בדגם ה-iPhone 11), אפל עצמה אישרה במפתיע את השמועה, בכך שהעבירה את דגמי המטענים החדשים שלה למדינות רבות לצורך קבלת אישור, ובתוך כך נחשף גם מטען נוסף של החברה.

תהליך קבלת האישור בנורווגיה באמצעות NEMKO – ארגון המפקח על בדיקות הבטיחות בייצור של ציוד חשמלי – אימת את המטען החדש, שמספר הדגם שלו תואם להדלפה של דגם ה-iPhone 12 וחושף את מטען ה-20 ואט, יציאת USB-C (מטען ה-5 ואט של דגם ה- ה-iPhone 11 הוא עם יציאת USB-A), וכי הוא תומך במפרט של העברת כוח על ידי USB, כך שהוא יתמוך בטעינה מהירה גם של מכשירים מתחרים.

בנוסף, תהליכי אישור המכשיר הן בנורווגיה והן באוסטרליה אימתו גם דגם נוסף של מטען בעל מפרט זהה, שמספר הדגם שלו שונה, ולפי הערכה הוא מיועד למטעני 20 ואט שאפל תמכור בנפרד.

לפי הידיעות, המטען החדש יצורף לערכת המכשיר ולא יימכר בנפרד, כך שמחיר המכשיר, שלפי הדיווחים יוזל ב-50 דולר, יחסוך לרוכשים עוד 50 דולר על המטען.

בתוך כך, Ice Universe, שבדרך כלל חושף חידושים של סמסונג, חשף כי כמעט בטוח שמכשירי iPhone 12 מדגמי ה-Pro וה-Pro Max יכללו מסך ProMotion של 120 הרץ, והמשמעות היא חוויית תצוגה חלקה ותגובתית יותר, שאפל מוסיפה כדי ליישר קו מול מכשירי עילית מתחרים . ולמה שמי שמתעסקים במכשירי סמסונג יידעו זאת? משום שסמסונג מספקת את רוב מסכי ה-iPhone, והיא צפויה לספק את כל המסכים לדגמי ה-Pro וה-Pro Max של ה-iPhone 12.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים