עוד חברות היי-טק נצבעות בצבעי הגאווה

גט תערוך לעובדיה חידון קהוט על הקהילה הגאה, חטיבת הטכנולוגיה של בנק הפועלים תעלה סיפורי גאווה מעוררי השראה, בירד מיתגה קורקינטים בצבעי הגאווה וסייברארק שינתה את הלוגו

ים של גאווה. אילוסטרציה: BigStock

לפני ימים אחדים דיווחנו כאן על שורת חברות היי-טק שמקיימות גם השנה, למרות נגיף הקורונה והשפעותיו, אירועים מיוחדים לעובדיהן לחודש הגאווה. מאז פרסום הכתבה הגיעו אלינו כמה פניות נוספות מחברות, ובחרנו לפרסם גם אותן.

בירד

חברת התחבורה החכמה החליטה למתג מאות מהקורקינטים שלה שפרוסים ברחבי תל אביב בצבעי הגאווה. הכלים ייפרסו במוקדים שונים במהלך השבוע הקרוב, מתוך רצון לציין את אירועי הגאווה ולהעלות את המודעות לנושא. בחברה אומרים כי הם מרגישים חיבור לקהילה הגאה, כחלק מהחיבור שלהם לציבור ולעיר.

הקורקינטים הגאים של בירד. צילום: יח"צ

הקורקינטים הגאים של בירד. צילום: יח"צ

בנק הפועלים

חטיבת הטכנולוגיה והמחשוב של בנק הפועלים תציין את שבוע הגאווה באירועים שיועברו בזום לכלל העובדים. הם ייפתחו בהרצאה על סיפור החיים מעורר ההשראה של שירלי צ'רלי קלינמן, פעיל.ה טרנס*ית ועיתונאי.ת. בהמשך, בכל יום במהלך השבוע יעלה לרשת סרט קצר, באורך של שתי דקות, המציג את סיפורו האישי של אחד מעובדי החטיבה הגאים. בסיום השבוע יתקיים פאנל גאים בטכנולוגיה, שבו עובדים להט"בים בחטיבה יענו על שאלות, במתכונת של תכנית הטלוויזיה סליחה על השאלה.

גט

בשל התפשטות נגיף הקורונה, החברה לא תקיים הפנינג, כמו שעשתה בשנים קודמות. במקום זאת, היא בחרה לציין את חודש הגאווה בהרצאת זום של סלב אדם לייבין, מנכ"ל ריינבו טור, שתתקיים מחרתיים (ג').

מעבר לניהול של ריינבו טור והעברת סיורים והרצאות על סיפורה של הקהילה הגאה בישראל, לייבין הוא יועץ ארגוני ומרצה לארגוני היי-טק על סטורי טלינג, מיומנויות ניהול ותקשורת אפקטיבית. הפעם, תעסוק הרצאתו ב-"ממחאה לגאווה", והיא תספר את הפעילות של הקהילה הגאה בראי הזמן, איך היה להיות להט"ב בשנות ה-20 וה-30 של המאה שעברה, והדרך שהקהילה עברה מאז ועד היום. כל זאת, לצד התייחסות לסיפורו האישי של לייבין.

בנוסף, עובדי החברה ישתתפו בחידון באפליקציית קהוט, שבו ייחשפו לעובדות מגניבות על קהילת הלהט"ב בישראל. בסופו יחולק פרס לזוכה – מילון אבן שושנה, שכולל סלנג להט"בי וז'רגון של הקהילה הגאה.

הלוגו הגאה של סייברארק

הלוגו הגאה של סייברארק

סייברארק

החברה מציינת את חודש הגאווה בצביעת הלוגו שלה בצבעי דגל הקהילה הגאה. בעמוד הפייסבוק של חברת הסייבר והאבטחה הישראלית נכתב, לצד הצגת הלוגו הגאה, כי "בחודש הגאווה, גיוון, הכלה ושונות בין בני האדם הופכים להיות רלוונטיים מתמיד, והם חשובים לנו, בסייברארק, לאורך כל השנה. סייברארק גאה בכל עובדיה באשר הם.ן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים