קונסיסט מערכות תשווק ותיישם את פתרונות וונאג' בישראל

מגוון פתרונות התקשורת של וונאג' כוללים שיחות וידיאו וטלפוניה בענן, יישומי API  לוואטסאפ עסקי וכלל-ערוצי, חייגני שיחה אוטומטיים, בוטים מבוססי AI לשירות לקוחות במענה קולי ובצ'אט, שליחת מסרונים, פתרונות CRM לצוותי מכירות ועוד

וונאג' - תשווק בישראל

קונסיסט מערכות חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם וונאג' (VONAGE) האמריקנית לשיווק ויישום של פתרונות התקשורת הדיגיטלית בענן של החברה בישראל.

וונאג', אשר הוקמה בשנת 2001 ומפעילה מרכז פיתוח בתל-אביב, הינה אחת מהחברות המובילות בעולם בתחום של פתרונות תקשורת אחודה מבוססת ענן לעסקים, כולל שיחות וידיאו, שיחות IP, פתרונות כלל-ערוציים ( omnichannel) למוקדי שירות ומכירות, שירותי שליחת מסרונים בינלאומיים, חייגני שיחה אוטומטים, בוטים ועוד. וונאג  היא מפיצה מורשת של וואטסאפ לעסקים, ושיתוף הפעולה מאפשר לקונסיסט לשווק ולהטמיע בארגונים את היישום בגירסתו העסקית בשילוב API.

משה אטיה, סמנכ"ל חטיבת המוצרים בקונסיסט, מסר, כי "קונסיסט הרחיבה בשנים האחרונות באופן משמעותי את סל הפתרונות שהיא מספקת בתחומי התקשורת הדיגיטלית והכלל-ערוצית, ושיתוף הפעולה עם וונאג' מאפשר לנו לרתום את התשתית העצומה שלה כדי לספק לארגונים מגוון רחב מאוד של פתרונות דיגיטליים לניהול הקשר והתקשורת עם לקוחות. כמו כן, הכשרנו אנשי פיתוח ומיישמים כדי לספק מענה הוליסטי ומקיף, המאפשר חיבוריות מלאה בין התשתית של וונאג' למערכות ארגוניות, כגון  CRMו-ERP".

"הוספת וונאג' לסל הפתרונות הרחב שלנו", הוסיף אטיה, "מאפשרת כיום לקונסיסט לספק ללקוחותיה את סל הפתרונות המקיף והמתקדם ביותר לטרנספומציה דיגיטלית ארגונית מלאה."

 

אורי נבון, מנהל פיתוח עסקי בוונאג', אמר, כי "אנו בפתיחתו של עידן טכנולוגי חדש ומיוחד בישראל ובעולם כולו. חברות עוברות לשימושים טכנולוגיים וחדשנות במהירות מירבית בהתאם לשינוי הדיגיטלי שמתרחש, ו- וונאג', שכבר מחזיקה במרכז פיתוח גדול בתל-אביב, הציבה לעצמה יעד לחדור גם לשוק הישראלי. מהלך זה הוא צעד משמעותי להגשמת היעד, ושיתוף הפעולה עם חברת קונסיסט מצטרף לרשימת הלקוחות האסטרטגיים שלנו והוא חשוב במיוחד כדי להגשים את המטרה שלנו להמשיך ולספק לארגונים בעולם כולו כלים טכנולוגיים חדשניים וחוויית לקוח מיטבית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים