Wix: זינוק בהכנסות, מספר שיא של משתמשים

משבר הקורונה האיר פנים במידה מסוימת לחברה, שמאפשרת לעסקים להיכנס לאונליין או להרחיב את הנוכחות שלהם ברשת ● Wix הגיעה בסוף הרבעון הראשון למספר שיא של 172 מיליון משתמשים, ובחודש שעבר הוא זינק ב-63% בהשוואה לאפריל 2019 ● לעומת זאת, גם ההפסד הנקי הרבעוני צמח

אבישי אברהמי, מייסד-שותף ומנכ"ל Wix.

Wix היא אחת מלא הרבה חברות שיצאו נשכרות ממגפת הקורונה: התוצאות שהחברה פרסמה אמש (ד') מראות כי היא רשמה ברבעון הראשון של השנה עליות ניכרות בהכנסות ובמספר המשתמשים שלה. זה לא מפתיע, בהתחשב בעובדה שבתקופה שבה חלק ניכר מהמשק עבד מהבית ומרבית העסקים היו סגורים, חברות פנו לפתרונות שמקדמים נוכחות אונליין, כמו אלה של Wix. לעומת זאת, החברה רשמה עלייה ניכרת גם בהפסד שלה.

עוד לפני תוצאות הרבעון, נתון בולט שהשיגה החברה בחודש שעבר, אפריל, הוא 3.2 מיליון משתמשים חדשים שנרשמו במהלכו – זינוק של 63% בהשוואה לאפריל אשתקד והמספר הגבוה ביותר בחודש אחד מאז שהחברה נוסדה. הנתונים מראים שמספר המשתמשים החדשים בחודש שעבר היה קצת פחות מחצי מזה שהושג בכל הרבעון הראשון של השנה, שבו נוספו כ-6.9 מיליון משתמשים רשומים – עלייה של 16% במונחים של שנה לשנה. בסך הכול, מספר המשתמשים הרשומים לשירותי Wix עמד בסוף הרבעון על 172 מיליון. עוד יצוין כי הגבייה של החברה מלקוחותיה באפריל 2020 הייתה גבוהה ב-76% מאשר באפריל 2019.

באשר לדו"חות הרבעוניים, Wix הציגה גידול של 21.2% בהוצאות ל-177.6 מיליון דולר אל מול עלייה רבה ותר בהכנסות, של 23.9%, ל-216 מיליון. חלוקת ההכנסות מעלה כי אלה ממנויים קריאטיביים – כך נקרא התחום – גדלו ב-16.6% ל-176.5 מיליון דולר ואילו ההכנסות מפתרונות עסקיים קפצו ב-72% ועמדו על 39 מיליון.

מעבר מהכנסות להוצאות מימון וזינוק של 27% בחבות המס הביאו לקפיצה של 27% בהפסד הנקי של החברה, ל-39.1 מיליון דולר. ההפסד הנקי למנייה רשם עלייה של 22.6% ל-76 סנט.

עוד עולה מהנתונים כי ההוצאות הגולמיות זינקו ב-56.3% ל-62 מיליון דולר, הרווח הגולמי גדל ב-14.4% ל-154 מיליון והרווח הגולמי השולי הגיע ל-71.26%. בסעיפים התפעוליים, ההוצאות רשמו עלייה של 18.4% ל-192.3 מיליון דולר וההפסד זינק ב-38.1% ל-38.4 מיליון.

"המשבר הנוכחי הגדיל את החשיבות של נוכחות אונליין יותר מאי פעם, ואנחנו ברי מזל להציע מוצר המספק לעסקים, למותגים ולעצמאיים הזדמנות לבנות ולצמוח, למרות הקשיים ההולכים וגדלים שהם חווים", אמר אבישי אברהמי, מנכ"ל ושותף מייסד של Wix. "משבר הקורונה כפה על המשתמשים שלנו שינוי מסיבי. הצורך של עסקים קטנים ובינוניים, יזמים ומותגים לעבור לאונליין במהירות מעולם לא היה ברור כל כך".

Wix

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים