תוצאות טובות לדרופבוקס: עלייה בהכנסות ומעבר לרווח נקי

משבר הקורונה לא השפיע באופן ניכר על החברה, שהגדילה ברבעון הראשון את ההכנסות שלה ב-18% ועברה לרווח נקי של קרוב ל-40 מיליון דולר

דרו יוסטון, מנכ"ל ומייסד שותף של דרופבוקס. צילום: יח"צ

דרופבוקס לא ממש הושפעה ממשבר הקורונה וסיימה את הרבעון הראשון של השנה עם תוצאות טובות – עלייה בולטת בהכנסות ומעבר לרווח נקי; כך עולה מהתוצאות שהיא פרסמה בסוף השבוע.

לצד שירותי האחסון בענן הידועים שלה – הן למגזר הצרכני והן לזה הארגוני – דרופבוקס מציעה טכנולוגיות לסביבת עבודה חכמה. אחד ממרכזי המו"פ הבולטים שלה נמצא בישראל, בניהולו של יונתן סרוסי, שמונה בפברואר האחרון לתפקיד במקומו של מאיר מורגנשטרן. דרופבוקס מעסיקה בישראל כמה מאות עובדים והמוצר שלה פופולרי בקרב מתכנתים.

הדו"חות הרבעוניים של החברה מראים כי ההוצאות קטנו בקצת יותר מ-13% ל-346.6 מיליון דולר, בעוד שההכנסות זינקו ב-18% ל-455 מיליון. כתוצאה מכך, היא עברה לרווח נקי של 39.3 מיליון דולר לעומת הפסד של 7.7 מיליון ברבעון הראשון של 2019, ולרווח למניה של תשעה סנט בהשוואה להפסד של שני סנט.

נתונים נוספים מעלים שההוצאות הגולמיות רשמו עלייה של 4.8% ל-103.1 מיליון דולר, הרווח הגולמי צמח ב-22.5% ל-351.9 מיליון והרווח הגולמי השולי עמד על 77.34%. בסעיפים התפעוליים, ההוצאות גדלו ב-5.4% ל-325.1 מיליון דולר והחברה רשמה רווח תפעולי של 26.8 מיליון דולר לעומת הפסד של 21.3 מיליון ברבעון המקביל אשתקד.

דרו יוסטון, מנכ"ל ומייסד משותף של דרופבוקס, אמר לאחר פרסום התוצאות כי "היה לנו רבעון חזק, שבו הצגנו צמיחה בריאה, שוליים רווחיים שהם שיא ומעבר לרווחים תפעולי ונקי. אני אופטימי לגבי העתיד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים