גידול חד בהאזנה לפודקאסט אנשים ומחשבים

יותר ויותר מאזינים נהנים מהתכנים המקצועיים שמועלים לפודקאסט של הקבוצה, בהם כנסים וירטואליים ושיתוף של מומחים מניסיונם בהתמודדות מול משבר הקורונה

פודקאסט אנשים ומחשבים

הפודקאסט של אנשים ומחשבים מתרחב ומעמיק אחיזה בקרב מאזינים רבים. בתחילת דצמבר השיקה הקבוצה פודקאסט העונה לשם אנשים ומחשבים. הפודקאסט עוסק בנושאים מגוונים בתחום ה-IT. כגון: מהפכת הבריאות הדיגיטלית, מהפכת הקוד הפתוח, איום הסייבר וההשמה בהיי-טק.

בימים אלה, לאור משבר הקורונה, נרתמה מערכת אנשים ומחשבים והשיקה סדרת משדרים מיוחדים, בהם מרואיינים מיטב המומחים על זוויות שונות של התמודדות עולם ה-IT עם המצב. בין המומחים שהשתתפו: פרופ' גדי אריאב מהפקולטה למדעי המחשב באוניברסיטת תל אביב, אריק טל, מנכ"ל נוקיה ישראל, אדיב ברוך, יו"ר מכון היצוא, ד"ר צבי מרום, יו"ר איגוד ההיי-טק בהתאגדות התעשיינים, פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים, ודותן שובל, מייסד ועורך האתר AVmaster.

בצד פרויקט הקורונה, השיקה קבוצת אנשים ומחשבים מיזם חדש: כנסים וירטואליים, שכל תכניהם עולים לאחר סיומם כפרקים בפודקאסט. שם ניתן להאזין להרצאותיהם של כ-30 מנמ"רים, מנכ"לים ומומחים נוספים, המשתפים את המאזינים מניסיונם, וכיצד הם נערכו להמשכיות עסקית ועבודה מרחוק עם פרוץ משבר הקורונה. בתצורה זו ניתן להאזין לכנס Hybrid Cloud Con של יבמ, לכנס של דל טכנולוגיות ולסדרת מפגשים שעוסקים באתגרי העבודה מהבית.

"גשר להגעה לקהלים חדשים"

"עד כה מונה הפודקאסט אנשים ומחשבים 30 פרקים, שהם רק ההתחלה מבחינתנו. מצאנו גשר להגעה לקהלים חדשים, שהם מעבר לקהל ההארדקור של צורכי תכני הטכנולוגיה", אמר רון קסלר, מנהל תחום הדיגיטל באנשים ומחשבים ועורך הפודקסאט.

את הפודקסאט מנחה יהודה קונפורטס, העורך הראשי של קבוצת אנשים ומחשבים, שאמר כי "מדובר בעוד ערוץ, שמתווסף לשלל ערוצי המדיה של אנשים ומחשבים – באינטרנט, בניוזלטר, ברשתות החברתיות ובאפליקציות".

ניתן להאזין להסכת אנשים ומחשבים בכל אחת מפלטפורמות הפודקאסטים הפופולריות: ספוטיפיי, אייטיונס, גוגל פודקאסט, וכמובן, באתר אנשים ומחשבים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים