שוב: תקלות בעדכון האחרון ל-Windows 10

הפעם מדווחים משתמשים שהמערכת יכולה להיתקע ואז לגרום למחשב לכבות או לאתחל את עצמו, בעיקר כשמשתמשים ביישומים כמו סייר הקבצים ומנהל המשימות ● בנוסף, התגלתה ירידה במספר הפריימים לשנייה במשחקים

Windows 10

העדכון ששחררה מיקרוסופט עבור Windows 10 בחודש שעבר מתגלה שוב כבעייתי. מדובר בעדכון KB4535996 שמיועד לגרסאות 1903 ו-1909 של מערכת ההפעלה ושחרורו הוביל לשורה ארוכה של דיווחי תקלות, כולל בעיות אתחול, למשל אתחול איטי במיוחד, והאטת ביצועים.

דיווחים אחרים מספרים כי המערכת יכולה מדי פעם להיתקע ואז לגרום למחשב לכבות או לאתחל את עצמו. הדבר קורה במקרים שבהם משתמשים דווקא ביישומי מערכת מהשורה, כמו סייר הקבצים ומנהל המשימות. לעתים אפילו שולחן העבודה עצמו, שהוא למעשה סוג של מחיצה בכונן הקשיח, קורס ללא סימני אזהרה.

הירידה בביצועים הובחנה בעיקר במשחקים, עם ירידה מורגשת היטב במספר הפריימים לשנייה שהמערכת יכולה להציג ברמת רזולוציה נתונה, ועם בעיות של אודיו ומוזיקת רקע שאינם מושמעים היטב או נשברים.

תקלה אחרת שייכת לכלי שורת הפקודה SighTool.exe, המשמש לחתימת קבצים וזיהוי חתימות. שימוש בכלי הזה גורם, אצל חלק מהמשתמשים בו, לשגיאות שונות. באשר לכלי המסוים הזה, מיקרוסופט כבר הודיעה בפורומים שלה כי היא תשחרר עדכון במהלך החודש, אולם היא עדיין לא אישרה את קיומן של שאר התקלות שדווחו.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים