אפל נפגעת מהקורונה: פרסמה הודעת אזהרה לגבי ההכנסות

החברה חוזה שההכנסות שלה יהיו נמוכות מאלה שצפתה, בגלל "מחסור באספקת אייפונים" ● רבים ממפעלי הייצור של מכשירי אפל נמצאים בסין

דורש מהעובדים לחזור לעבודה במשרד שלושה ימים בשבוע. מנכ"ל אפל, טים קוק.

נגיף הקורונה נותן יותר ויותר את אותותיו על העולם הכלכלי, ואפל היא בין החברות הראשונות להודות שהיא תיפגע מכך: אמש (ב') פרסמה החברה הודעת אזהרה, שלפיה היא לא תגיע ברבעון הראשון של שנה להכנסות שהיא חזתה – בטווח של בין 63 ל-67 מיליארד דולר. החברה לא מסרה מספרים חדשים, אולם ציינה כי האזהרה היא תוצאה של "מחסור באספקת אייפונים", עקב השפעתו של הנגיף.

מרבית הייצור של אפל נמצא בסין, במפעלים כגון פוקסקון. סין היא המקור של נגיף הקורונה ונפגעה ממנו קשה – הן נפגעים במשק והן בפעילות הכלכלית. זאת, מאחר שיש מגבלות תנועה ועבודה נרחבות על חלקם רבים מהאוכלוסייה.

אפל עצמה הודיעה לפני כשבועיים שהיא סוגרת את כל החנויות שלה בסין וטרם מסרה מתי הן ייפתחו מחדש. בהודעת החברה נכתב כי "אנחנו מתחילים לפתוח את המתקנים שלנו בסין מחדש – גם מפעלי הייצור וגם החנויות, אך החזרה לעבודה הרגילה הרבה יותר איטית ממה שצפינו".

בהיותה של סין אחת הכלכלות הבולטות בעולם, משבר הקורונה משפיע על חברות רבות, כולל חברות סיניות גדולות ותאגידים רב לאומיים, והן נוקטות בצעדי חירום כדי להתמודד עם המצב. כך, למשל, וואווי הודיעה שהיא פותחת מחדש את משרדיה, אבל דורשת מהעובדים להודיע איפה הם שהו מאז פרוץ הנגיף ולמדוד חום בכניסה לעבודה. במהלך יום העבודה החברה מחלקת לעובדיה מסיכות וחומר מיוחד לנקות את הידיים.

גם באידו הודיעה שהיא פותחת מחדש את המשרדים שלה, אולם מאפשרת לעובדיה להיכנס אליהם רק אם הם נבדקו וקיבלו אישור מיוחד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים