בועז הרטל יוביל את מרכז המחקר של פורד בישראל

הרטל הוביל את מחלקת מודיעין במטה המבצעי של חיל האוויר ● בתפקידו החדש יעבוד עם צוותי הנדסה מקומיים, שמרכז החברה מגייס כיום ● למרכז דרושים אנשי פיתוח וחדשנות, שיובילו שילוב טכנולוגיות ישראליות המתאימות לחדשנות של פורד

פורד הודיעה על מינויו של בועז הרטל לתפקיד הדירקטור הטכני של מרכז המחקר של פורד בישראל, ולהוביל את החדשנויות המתקדמות של המרכז בתחומי הניידות, מחקר מערכות אוטומטיות, ניטור בחלל הרכב ואבטחת סייבר.

מרכז המחקר של פורד נחנך על ידי יו"ר החברה, ביל פורד, כשביקר בישראל ביוני 2019, והוא ממלא תפקיד מכריע בתחום טכנולוגיות הניידות החכמות והמתקדמות, ומשמש כנמל-בית מחקרי, התומך בצוותי הפיתוח ההנדסי המתקדם של החברה בעולם.

הרטל, אל"מ במיל., סיים את שירותו בשנת 2018, לאחר 28 שנים בחיל האוויר. בתפקידו האחרון עמד בראש מחלקת מודיעין במטה המבצעי של החיל. בתפקידו החדש יעבוד הרטל עם צוותי הנדסה מקומיים, המגויסים בימים אלה, ועם מחלקות הפיתוח של פורד בחטיבות ההנדסה והחדשנות, במטרה להניע קדימה את מאמצי המחקר וההנדסה של החברה.

כזכור, באוגוסט 2018 מונה הרטל למומחה ויועץ בצוות ה"סקאוטינג" (איתור) של החברה בישראל. הרטל, בעל תואר ראשון בכלכלה, ותואר שני במנהל עסקים, בניהול וייזמות היי-טק, מאוניברסיטת בן גוריון.

להרטל ידע נרחב ביישום והטמעת טכנולוגיות, בתחומים רבים ובהם סנסורים, מערכות IT, עיבוד תמונה, בינה מלאכותית, DATA וסייבר. במהלך הקריירה הצבאית שלו, קידם הרטל חדשנות ויזמות במערכות מורכבות, באמצעות  שיתופי פעולה בין חיל האוויר, קהיליית המודיעין וחברות ה-IT.

פורד. צילום: BigStock

פורד. צילום: BigStock

"פורד מחשיבה את ישראל לאחד מרכזי החדשנות המובילים בעולם"

המרכז הישראלי, הממוקם בבניין אתגר C360 בתל אביב, מהווה חלק מרשת גלובלית של מרכזי פיתוח של פורד בגרמניה, סין וארה"ב. במרכז פועלת מעבדת רכב שתומכת בבדיקות היתכנות ומשימות AI של סייפס – חברת AI ישראלית המתמחה בלמידה חישובית ופתרונות ראייה ממוחשבת, שפורד רכשה בשנת 2016.

SAIPS ממשיכה לפעול מישראל כחלק מתוכנית ה-AV (רכבים אוטונומיים). בנוסף, המרכז משתף פעולה עם היבואן של פורד לישראל דלק מוטורס במגוון של נושאים שונים.

"פורד מחשיבה את ישראל לאחד מרכזי החדשנות המובילים בעולם, בעיקר בתעשיית האוטו-טק והניידות", אמר ג'ים בוזסקובסקי, דירקטור וראש המחלקה למערכות אלקטרוניות וחשמליות, מחקר והנדסה מתקדמת, בחברת פורד. "הצוות שלנו נפגש באופן שוטף עם מאות חברות סטארט-אפ בישראל, במטרה לאתר טכנולוגיות חדשניות בצמיחה ולשלב אותן בתהליכי הבדיקה, הפיתוח וההטמעה של פורד במרכזיה בארה"ב, אירופה וסין".

"אנו שמחים לצרף את אל"מ (במיל.) בועז הרטל לתפקיד הדירקטור הטכני של מרכז המחקר שלנו בישראל, ומצפים לקדם עוד יותר את הפרויקטים החדשניים שלנו בשיתוף עם סייפס", הוא הוסיף .

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אזרח

    לא הבנתי איזה ניסיון טכני הוא צביא

אירועים קרובים