מטריקס תשווק ותיישם בישראל את פתרונות ולוסיטי

ולוסיטי מספקת תוכנות ענן ומובייל המבוססות על פלטרפומת ה-CRM של סיילספורס, שעליה נבנו פתרונות ורטיקליים ייעודיים לענפים שונים

מטריקס תשווק ותיישם בישראל את פתרונות ה-CRM של ולוסיטי (Vlocity) האמריקנית, ההמבוסים על פלטפורמת סיילספורס.

ולוסיטי מספקת תוכנות ענן ומובייל בחלוקה לענפי פעילות שונים. החברה נבנתה בשותפות ועל בסיס פלטפורמת ה-CRM של סיילספורס, שעליה נבנו פתרונות ורטיקליים ייעודיים לענפים שונים – מגזר התקשורת והטלקום לצד מגזרי הביטוח, האנרגיה, והבריאות. החברה נחשבת לחלוצה בתחומה ומספקת פתרונות CRM מתקדמים, הנותנים מענה למגוון תהליכי הניהול, המכירה והשירות הרב-ערוציים.

במסגרת שיתוף הפעולה בין שתי החברות, תקדם מטריקס את פתרונות ולוסיטי לארגונים גדולים בישראל.

אלכס לויטין, מנהל אגף CRM ופתרונות עסקיים במטריקס, מסר, כי "מטריקס רואה ערך מוסף ביישום פתרונות ורטיקליים בעולם ה-CRM, אשר פותחו בהתאם לצרכים של ארגונים כיום. ארגונים גדולים, בין היתר בתחום הטלקום והביטוח, אשר חווים בשנים האחרונות תחרות מסיבית, מעבר לדיגיטל ומתן דגש על חוויית הלקוח, ימצאו כי הפתרונות הוורטיקליים של ולוסיטי נותנים מענה להתמודדות עם אתגרים אלו ועתידים לחסוך ללקוחותינו זמן וכסף בבניית פתרונות מותאמים משלב התכנון, האפיון ועד לביצוע".

טל קיסילביץ, סמנכ״ל אזורי של ולוסיטי מסר, כי ולוסיטי היא חברת מוצר הנמצאת בצמיחה מתמדת ושואפת להגיע לכמה שיותר לקוחות בארץ ובעולם במגזרים של תקשורת, ביטוח ואנרגיה. אנחנו נעזרים בשותפי יישום והטמעה לביצוע הפרויקטים, להטמעת מוצרינו ולביצוע מיטבית של טרנספורמציה דיגיטלית אצל לקוחותינו. אנו רואים בשיתוף הפעולה עם מטריקס הזדמנות לקדם יחד הטמעות של מוצרי ולסיטי במגזרים השונים לארגונים מובילים בתחומם בארץ".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מרכוס

    מעניין. הם עושים שנים רק Dynamics ועשיו מוסיפים Salesforce ופתרונות נוספים. מגמה מעניינת בשוק הישראלי.

אירועים קרובים