זכה באוסקר – וירד על אפל

הבמאי והתסריטאי טאיקה וואיטיטי סובל מהמקלדת של ה-Macbook Pro שלו - והתלונן על כך במסיבת עיתונאים שקיים לאחר שזכה בפרס האוסקר על התסריט הטוב ביותר

עם הון כמו שלו, הוא ודאי יכול להרשות לעצמו לפטופ אחר. טאיקה וואיטיטי. צילום: BigStock

לבמאי ותסריטאי הקולנוע טאיקה וואיטיטי היה מה לומר לאחר הזכייה שלו באוסקר בתחילת השבוע לא רק על הסרטים שהביאו לו את הפרס – ג'וג'ו ראביט ותור: ראגנארוק. במסיבת עיתונאים שנערכה עם תום הטקס הוא דיבר גם על אפל, ולא חסך ממנה ביקורת, במיוחד על המקלדות במחשבי ה-Macbook שלה.

וואיטיטי זכה בפרס על התסריט הטוב ביותר של השנה. כשנשאל מה התסריטאים בהוליווד צריכים להעלות על השולחן בשיחות שלהם עם המפיקים בשנה הקרובה, הוא בחר להעלות על הבמה במסיבת העיתונאים את המקלדות של אפל ללפטופים. "אפל צריכה לתקן את המקלדות האלה", אמר. "אי אפשר לכתוב עליהן, והן נעשות גרועות יותר. הן גורמות לי לרצות לחזור למחשבי ה-PC, כי כפתורי ההחזרה לאחור בהם טובים הרבה יותר. המקלדות האלה של אפל הן נוראיות".

הוא ציין שיש לו בעיות בכתפיים והיותם של המקשים במקלדות של אפל צרים רק מקשה עליו, במיוחד מאחר שהוא מבלה זמן רב בהקלדה עליהם.

לא ברור באיזו גרסה של Macbook וואיטיטי משתמש. יצוין שאפל השיקה במהלך השנה האחרונה את גרסת ה-Macbook Pro בגודל של 16 אינץ', שמחליפה את מקלדות ה-"פרפר" הצרות מהגרסאות הקודמות והרבה יותר נוחה להקלדה עליה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים