מיקרוסופט וארגון יזמיות מקימים אקסלרטור לקידום נשים

התכנית פונה לנשים שהקימו מיזמי תוכנה בעולמות הבינה מלאכותית, פתרונות אוטומטיב, תעשיית הקול, מכניקה קוונטית ועולם הבריאות, שמטרתם לספק שירות לעסקים, גייסו לפחות 100 אלף דולר ובעלי הוכחת היתכנות

מימין: ליאת נתנאל, מנהלת פיתוח עסקי לסטארט-אפים ב-Microsoft for Startup, והילה אוביל-ברנר, מייסדת יזמיות. צילום: דן כהן

Microsoft for Startups – זרוע הסטארט-אפים של מיקרוסופט – וארגון יזמיות מקימים אקסלרטור לקידום נשים בעלות יוזמות טכנולוגיות.

היזמיות יקבלו חשיפה ללקוחות של מיקרוסופט ואפשרות לשיתוף פעולה אתם, בנוסף לליווי אישי והכוונה בניהול המיזמים על ידי אנשי ונשות מקצוע – בין היתר המשקיעה שיר סארוף, עדי מור בירן, מנהלת שיווק עולמי של שותפי תוכנה ישראליים במיקרוסופט' וחברת קואטרו.

התכנית פונה לנשים יזמיות בתחום ההיי-טק, שהקימו מיזמי תוכנה בעולמות הבינה מלאכותית, פתרונות אוטומטיב, תעשיית הקול, מכניקה קוונטית ועולם הבריאות, שמטרתם לספק שירות לעסקים (B2B), גייסו לפחות 100 אלף דולר ובעלי הוכחת היתכנות. היא תתקיים במשך 10 שבועות, החל מהחודש הבא, במשרדי מיקרוסופט, וישתתפו בה בין 12 ל-15 סטארט-אפים.

ליאת נתנאל, מנהלת פיתוח עסקי לסטארט-אפים ב-Microsoft for Startup, אמרה כי "התכנית תסייע לסטארט-אפים לצמוח ולהתפתח לשווקים גלובליים, תוך הגדלת בסיס הלקוחות וההכנסות שלהם, והענקת כלים שיעזרו בבניית המוצר ואסטרטגיית שיווק ומכירות".

הילה אוביל-ברנר, מייסדת יזמיות, ושירן מלמדובסקי-סומך, מנהלת בארגון, ציינו כי "מיקרוסופט הוכיחה לא פעם את מחויבותה לקהילה ואת קידום הנשים בתעשייה. התכנית שלנו עם החברה הינה ראשונה מסוגה, ומטרתה לתת לנשים יזמיות את הכלים והמעטפת לממש את הרעיונות שלהן, לקדם את המיזמים שלהן ולבסוף להפוך את החברות שלהן למשגשגות, על ידי שימוש במשאבים העומדים לרשות ארגון יזמיות ו-Microsoft for Startups".

יזמיות שמעוניינות להגיש את מועמדותן להשתתפות בתכנית יכולות לעשות זאת כאן עד ליום ג' בשבוע הבא, ה-18 בפברואר.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. פארוק

    נשים נשים - שק של נחשים! למה להפלות על רקע מין???

אירועים קרובים