מוצר חדש של וויקס בשם Editor X יאפשר בניית אתרים למקצוענים

הפלטפורמה החדשה של החברה הישראלית - המאפשרת לכל דורש להקים בכוחות עצמו אתר - מציעה יכולות מתקדמות המכוונת למעצבים ולסוכנויות בניית אתרים ● ההרשמה לגרסת הבטא הסגורה של הפלטפורמה תפתח היום (ה')

Wix

חברת וויקס הישראלית חשפה אמש בהשקה בניו יורק את Editor X – פלטפורמה ליצירת אתרים המציעה יכולות עיצוב וארגון תוכן מתקדמות, אשר מכוונות למעצבים ולסוכנויות לבניית אתרים. מטה חברת Wix ממוקם בתל-אביב ולחברה סניפים נוספים בבאר שבע, ברלין, סן פרנסיסקו, ניו יורק, מיאמי, לוס אנג'לס, סאו פאולו, וילנה, קייב, דבלין, טוקיו וניפרו.

השירות החדש מציע למעצבים גמישות ושליטה רבה יותר באתרי האינטרנט שהם בונים, כולל כלים לעיצוב מתקדם, שיסייעו ליצור אתר מעוצב בצורה מקצועית המתאים לדרישות מורכבות של לקוחות.

Editor X - פלטפורמה חדשה מבית וויקס. צילום: יח"צ

Editor X – פלטפורמה חדשה מבית וויקס. צילום: יח"צ

לדברי החברה: "משטח העבודה (Canvas) הרחב והגמיש מאפשר שימוש בטכנולוגיית CSS מודרנית, הכוללת Flexbox ו-Grid, כאשר כולם ניתנים לשימוש באמצעות drag and drop, ומאפשרים למעצבים ובוני אתרים להגדיר את המיקום המדויק והסטיילינג של אלמנטים בכל תצוגת מסך (viewport). יכולות העיצוב המתוחכמות, והגישה הנוחה לטכנולוגיית ה-CSS משתלבות עם הפתרונות העסקיים של Wix, ובנוסף ליכולות הקוד המתקדמות בעת הצורך, מאפשרות יצירה של אתרי אינטרנט משמעותיים ומורכבים בקנה מידה גדול.

אבישי אברהמי, מנכ"ל וויקס. צילום: יונתן בלום

אבישי אברהמי, מנכ"ל וויקס. צילום: יונתן בלום צילום: יונתן בלום

אבישי אברהמי, מנכ"ל ומייסד וויקס: "אנחנו מבינים את הצרכים המשתנים של המעצבים ושל הלקוחות שלהם, ואנחנו ממשיכים ליצור פתרונות חדשים כדי לתת מענה לצרכים המתוחכמים והמגוונים שהם דורשים. Wix מיצבה את עצמה כמובילה בשוק עשה-זאת-בעצמך, ובו זמנית אנחנו נותנים מענה לאלה שבונים אתרי אינטרנט עבור אחרים. Editor X, הוא הפתרון למשתמשים אלה, שמחפשים פתרונות עיצוביים מורכבים".

אברהמי הוסיף, "הפלטפורמה מציעה יכולות עיצוב מתקדמות, ובו זמנית מאפשרת את הגישה הנוחה ביותר ל-CSS. היא נבנתה כדי להעצים יוצרי אתרים המעצבים לכל המכשירים, ולמנף את הטכנולוגיות האחרונות כדי להפוך את החזון שלהם למציאות. השילוב של Editor X, היכולת להשתמש בקוד בעת הצורך, וההיצע המקיף של הפתרונות העסקיים, מציב את וויקס כפתרון לכל צרכי הלקוחות".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. Shimrit

    וואוו. מאוד מעוניינת לנסות את גרסת הבטא

אירועים קרובים