מק'אפי מינתה כמנכ"ל חדש את פיטר ליאב

המנהיג החדש של החברה מתגאה בניסיון בהובלת חברות גדולות, ביניהן למשל מוטורולה וסיסקו מערכות ● בהובלתו תנסה החברה לשוב למעמד דומיננטי בשוק אבטחת הסייבר, בו איבדה גובה בשנים האחרונות

מק'אפי

חברת הסייבר, מק'אפי, מינתה את פיטר ליאב לתפקיד המנכ"ל החדש, והוא יכנס לתפקידו ב-3 בפברואר.

ליאב, שיחליף את המנכ"ל כריס יאנג, שימש בעבר כנשיא ומנכ"ל BMC Software ולו יותר מ-20 שנות ניסיון בתפקידים בכירים וניהוליים בחברות טכנולוגיה רחבות היקף, ביניהן: סיסקו מערכות, NCR Corporation, Symbol Technologies Proofpoint ומוטורולה.

בתגובה על תפקידו החדש, אמר ליאב: "אני שמח להצטרף למק'אפי בתקופה מרגשת זו של החברה, ומצפה לעבוד עם הצוות כדי להמשיך ולקדם את הזדמנויות הצמיחה המשמעותיות העומדות לפנינו. מקא'פי הוא אחד המותגים הגדולים והחשובים ביותר בתחום אבטחת הרשת בעולם, עם מחויבות לחדשנות ומצוינות. על ידי שמירה על הגישה של חשיבה אשר שמה את הלקוחות במרכז, זו שהגדירה את מק'אפי, אני סמוך ובטוח שנמשיך למלא תפקיד משמעותי מאוד בהגנה על אנשים, עסקים וקהילות מפני נוף איומי הסייבר המשתנה במהירות".

פרט למינוי בוס חדש, מק'אפי גם יצרה שותפויות חדשות – החברה רכשה לאחרונה את NanoSec, סטארט-אפ לאבטחת קונטיינרים, והיא מציעה פלטפורמה לאבטחת יישומים מרובי עננים. הרכישה תאפשר ל-McAfee לשפר את מוצרי MVISION Cloud ו-MVISION Server Protection שלה.

כמו כן, מקאפי ו-IBM Security כיננו ברית קוד פתוח בנושא אבטחת סייבר, יחד עם 14 חברות סייבר אחרות מרחבי העולם. הברית החדשה מכונה OCA (ר"ת Open Cybersecurity Alliance) פועלת תחת הסטנדרטים הפתוחים וקבוצת הקוד הפתוח של הארגון לקידום תקני מידע מובנים, ה-OASIS, ותכלול בין השאר את החברות הישראליות סייברארק וסייבריזן כמו גם את החברות הבינלאומיות פורטינט, קראוד-סטרייק ואחרות.

יצוין כי היזם והמיליארדר, ג'ון מק'אפי, שעל שמו נקראת החברה שייסד בשנת 1987, כבר מזמן אינו לוקח חלק בחברה. בנוסף, אחרי שנרכשה על ידי אינטל בעבור 7.7. מיליארד דולר והייתה מוכרת בשנים 2014–2017 כחברת אינטל סקיוריטי, היא נמכרה ל-TPG במחיר הפסד של מיליארדים – 45% פחות ממה ש-אינטל שילמה עליה.

במשך שנים החברה נחשבה כשנייה בהצלחתה רק לסימנטק בשוק אבטחת הסייבר. כעת סימנטק כבר מזמן לא זוהרת, ומק'אפי כבר מזמן לא מספר שתיים בתחום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים