אמת מחשוב נכנסת לשוק האמריקני: רוכשת חברה בחמישה מיליון דולר

החברה הנרכשת, נטוורק אלייס, פועלת בתחומי התכנון, הייצור, האינטגרציה והמכירה של פתרונות מחשוב עבור לקוחות OEM בארצות הברית

יואב ויינברג, מנכ"ל אמת מיחשוב. צילום: יח"צ

אמת מחשוב נכנסת לשוק האמריקני: החברה הישראלית הודיעה היום (א') כי היא רוכשת את נטוורק אלייס ממדינת דלוור תמורת 4.9 מיליון דולר.

החברה הנרכשת הוקמה ב-2002 ופועלת בתחומי התכנון, הייצור, האינטגרציה והמכירה של פתרונות מחשוב עבור לקוחות OEM בארצות הברית. המטה שלה יושב, כאמור, במדינת דלוור, שם היא גם הוקמה, אולם עיקר פעולתה הוא באתר ייצור מרכזי באזור בוסטון. בחברה מועסקים כ-35 עובדים. מחזור המכירות השנתי שלה עמד ב-2018 על כ-27 מיליון דולר ובתשעת החודשים הראשונים של 2019 הוא הגיע לכ-21 מיליון, עם רווח תפעולי של כ-1.5 מיליון. השותפים שהחזיקו בתפקידי מפתח בחברה הנרכשת ערב העסקה יישארו שותפים בחברה גם לאחר השלמתה, והתחייבו שלא להתחרות בחברה המאוחדת.

הרכישה – באמצעות חברה בת בבעלות מלאה של אמת מחשוב בארצות הברית – תאפשר לאמת מחשוב להיכנס, בפעם הראשונה, לפעילות בשוק ה-IT האמריקני. היא מהווה חלק מאסטרטגיית החברה להרחבת פעילותה בחו"ל, באמצעות רכישות בשווקי יעד מרכזיים.

המהלך הנוכחי מצטרף לרכישות קודמות של אמת מחשוב: ב-2018 היא קנתה את ECA Services הבריטית ובשנה שעברה – את זמינגו טכנולוגיות הישראלית.

יואב ויינברג, מנכ"ל אמת מחשוב, אמר כי "מזה כשנה אנחנו בוחנים אפשרות לכניסה לפעילות בשוק ה-IT הצומח בארצות הברית. רכישת נטוורק אלייס מהווה הזדמנות עסקית חשובה עבורנו, שתואמת את אסטרטגיית הצמיחה שלנו בחו"ל. באמצעות הרכישה נאיץ משמעותית את ביצוע הפעילות בארצות הברית, באמצעות מינוף היכולות הקיימות ובסיס הלקוחות של נטוורק אלייס ויצירת סינרגיות לפעילות מגזר ה-OEM שלנו. היצע הפתרונות שלנו יאפשר לנטוורק אלייס להתמודד בפעם הראשונה במכרזים בתחום ה-OEM מול לקוחות עסקיים גדולים יותר בארצות הברית".

ויינברג ציין כי "נמשיך לבחון רכישות סינרגטיות נוספות ואפשרויות לכניסה לשווקי יעד מרכזיים נוספים, במודל דומה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים