הו, הו, הו וחג מולד שמח מביל גייטס

המיליארדר והפילנתרופ מתגייס כל שנה להיות סנטה קלאוס סודי, כחלק ממסורת ברשת החברתית רדיט ● הפעם אמריקנית צעירה ממישיגן, שעברה שנה לא קלה, גילתה שמי שהעניק לה חבילת מתנות ע-נ-ק-י-ת היה לא אחר מהמייסד המיתולוגי של מיקרוסופט

מי התגלה כסנטה הסודי מרדיט? ביל גייטס. צילום אילוסטרציה: BigStock
מי התגלה כסנטה הסודי מרדיט? ביל גייטס. צילום אילוסטרציה: BigStock

מי התגלה כסנטה הסודי מרדיט? ביל גייטס. צילום אילוסטרציה: BigStock

אמריקנית צעירה אחת, ממישיגן, שהשתתפה ביוזמת חילופי המתנות לחג המולד, הנהוגה ברשת החברתית רדיט, ומכונה RedditGifts, זכתה לא רק בחבילת מתנות ע-נ-ק-י-ת ומלאת השקעה, אלא גם לגלות שהסנטה הסודי שלה היה לא אחר מאשר ביל גייטס.

המייסד המיתולוגי של מיקרוסופט שלח אל משתמשת רדיט – שהשם שלה בשירות הוא רק שלבי – חבילת מתנות במשקל כ-37 קילוגרם, שכללה בין השאר עותק כתב היד של הספר "גטסבי הגדול" מאת פרנסיס סקוט פיצג'רלד, כובע סנטה של הארי פוטר ופאזל עצום של הוגוורטס, ואפילו צעצועים לחתול שלה.

המתנה האופיינית ביותר כנראה לגייטס בן ה-64, הידוע כפינתרופ שתורם רבות מהונו במסגרת הקרן שייסד יחד עם זוגתו, קרן ביל ומלינדה גייטס, הייתה תרומה שהעניק לעמותת American Heart Association. התרומה הזו נעשתה לזכר אמה של שלבי, שנפטרה השנה.

גייטס הוסיף למתנות גם מכתב, ובו נאמר: "אני יודע ששום מתנה לא תפצה אי פעם על אובדן מישהו כל כך חשוב לך. הצטערתי מאוד לשמוע על אמא שלך ונתתי תרומה לעמותת הלב האמריקנית לזכרה. אני מקווה שאת ומשפחתך תמצאו את הדרך לחיים חדשים ונורמליים בעונת החגים".

כפי שניתן לראות, הבחורה הנרגשת צייצה על השמחה שלה מהאירועים בטוויטר. בנוסף, בפוסט תודה לסנטה הסודי שלה שהעלתה ל-Reddit, כתבה שלבי: "ביל גייטס, אתה ברכה. השנה הייתה רכבת הרים שלמה של רגשות עבורי; בחודש מרץ איבדתי את אימי באופן בלתי צפוי לחלוטין, רק 10 ימים לפני מועד החתונה שלי".

"קשה היה לרומם את רוח החג השנה, וזה היה משב ממריץ של עליזות חג המולד. הרגשתי שהייתי בכוכב אחר בימים האחרונים ואני עדיין לא מאמינה כמה מזל/כמה מגניב/כמה כבוד/כמה כל שמות התואר יש לי שזכיתי בסט מתנות כל כך מיוחד ואישי רק בשבילי הקטנה. והתרומה שלך לעמותת הלב האמריקני לזכר אמי היא המתנה המיוחדת מכולם. זה אומר לי יותר ממה שאני יכולה לבטא", השתפכה שלבי, ובצדק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים