סטודנטים מרחבי העולם מעדיפים להתמחות בישראל

סקר שערך ארגון תמיד, שותף אסטרטגי של ארגון אונוורד ישראל, מראה, כי סטודנטים מחו"ל מעדיפים לעשות התמחות בתחומי ההיי-טק והפיננסים בחברות וארגונים בישראל

סטודנטים מרחבי העולם רואים בישראל מקום ראוי ומועדף לעשות את ההתמחות שלהם, בעיקר בחברות היי-טק, קרנות הון סיכון ופיננסים וגם במוסדות אחרים הקשורים ללימודים שלהם. כך עולה מסקר עדכני שערך ארגון תמיד (TAMID) שותף אסטרטגי של ארגון אונוורד (ONWARD) ישראל, ארגון ללא מטרות רווח, שממומן על ידי תורמים יהודים.

מטרת הארגון היא לחזק את הקשר בין ישראל לצעירים דרך מסגרות שונות. הארגון מממן מדי שנה הבאת סטודנטים מחו"ל, שבוחרים לעשות את ההתמחות שלהם דווקא בישראל, למרות שיש להם בחירה די מגוונת במדינות שונות בעולם. הסקר של ארגון תמיד נערך בחודשי הקיץ האחרונים, בקרב 210 מתמחים, רובם מארצות הברית, חלקם כבר ביקרו בישראל במסגרת פרויקט תגלית.

הסטודנטים מגיעים לתקופה של חודשיים, והם משולבים בעבודות בחברות ישראליות וגלובליות וגם בקרנות הון סיכון. ההתמחות הוא חלק מחובת הלימודים שלהם לתואר, גם במקצועות ההייטק, כפי שמקובל בארצות הברית, בדומה להתמחות שעושים ברפואה, במשפטים או בראיית חשבון. 70% מהסטודנטים שנשאלו בתום התקופה על התחושות שלהם אמרו, כי ההערכה שלהם לישראל כמדינה שניתן לעשות בה עסקים ויזמות גדלה. 79% אמרו, כי התרשמו מאוד מהאקו-סיסטם של חברות סטארט-אפ בישראל, וזה חיזק את הזווית הלאומית שלהם באהדה לישראל.

בסקר מקביל שנערך על ידי אונוורד בקרב המעסיקים, הם הביעו שביעות רצון מהמתמחים ומהרמה הגבוהה שלהם, והצהירו כי יסכימו להעסיק מתמחים גם בהמשך.

"הצעירים המגיעים לישראל מגבשים דעה חיובית מהתנסות בלתי אמצעית עם ישראל, ולא רק מה שהם סופגים דרך התקשורת", אמר אילן וגנר, מנכ"ל אונוורד ישראל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים