אקזקטק העבירה את מערך הסאפ של כתר פלסטיק ל-Azure בשני מיליון ש'

המעבר לענן ציבורי נבע מהצורך של כתר בהגברת הזמינות, שיפור רמת השירות והגמישות, וכן הרצון להפחתת העלות בעלות כוללת ● באקזקטק מעריכים שמגמת המעבר של ארגונים גדולים לענן תוסיף לצבור תאוצה

כתר פלסטיק

אקזקטק, קבוצת הסאפ של וואן, סיימה באחרונה פרויקט בן כחודשיים להעברת מערך הסאפ של כתר פלסטיק לסביבת ענן ציבורי בפלטפורמת Azure של מיקרוסופט. המערך משרת את כלל הארגון, שפרוס בעשרות סניפים ברחבי העולם. היקפו הכספי של הפרויקט מוערך בשני מיליון שקלים.

כתר היא חברה בינלאומית, שמייצרת ומספקת פתרונות ריהוט ואחסון לבית ולגן. מאז 2016 היא נמצאת בבעלות קרן ההשקעות BC partners, והיא מחזיקה 24 מפעלי ייצור ומרכזי הפצה ב-11 מדינות, ומעסיקה יותר מ-4,500 עובדים. מוצריה נמכרים ביותר מ-100 מדינות, שברובן היא מפעילה משרדי מכירות, והיא מפיצה את המוצרים ב-25 אלף רשתות שיווק ונקודות מכירה ברחבי העולם.

בהיותה חברה שמנהלת ייצור גלובלי ומציעה תמיכה בינלאומית רחבה, כתר מפעילה מערך של לוגיסטיקה גמישה, שמאפשר לה לספק ללקוחותיה שינוע מהיר מהמפעל לשוק ויכולת תגובה מהירה בשירות הלקוחות.

עקב הצורך בהגברת הזמינות, שיפור רמת השירות והגמישות, וכן הרצון להפחתת העלות בעלות כוללת (TCO), פנתה חטיבת מערכות המידע של כתר, בראשות המנמ"ר, עדי נוב, לפתרון של מעבר לענן הציבורי. לביצוע הפרויקט נבחרה, כאמור, אקזקטק, בראשות שני אנקוריון.

אייל דרוסקין, מנהל IT גלובלי בקבוצת כתר, אמר כי "העברת מערכת הסאפ הארגונית שלנו ל-Azure סייעה לנו להפחית את העלות בעלות כוללת, העלתה את רמת השירות והוסיפה לנו מידה רבה של גמישות חיונית לקראת פרויקטים עתידיים. יתרונות המעבר לענן הציבורי כוללים גם רמה גבוהה יותר של אבטחת מידע ויכולות גיבוי נתונים והתאוששות מאסון".

נתי נחמיאס, משנה למנכ"לית אקזקטק, ציין ש-"מגמת המעבר לענן ציבורי של מערכות ליבה בארגוני אנטרפרייז תופסת תאוצה בארץ. היתרונות בענן הם גדולים ומגוונים, במיוחד כשמדובר על מערכות סאפ מבוססות HANA, שם העלויות לאורך חיי הפרויקט נמוכות יותר ברוב המקרים בהשוואה לרכישת חומרה ייעודית ל-HANA. אנחנו צופים שארגונים רבים נוספים יבצעו את המעבר הזה בקרוב, כולל הארגונים הגדולים במשק".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אברהם שקד

    איך אני מגיע למחסן או למחלקת לקוחות של כתר פלסטיק

אירועים קרובים