מינויים חדשים בדירקטוריון פייבר

יאיר ספראי מונה ליו"ר הדירקטוריון של פייבר ● טארק מאלאק, שכעת הינו דירקטור ניהול של חברת טנור, מצטרף לדירקטוריון של פייבר

פייבר בראשותו של זיו אלול הכריזה על שני מינויים חדשים לדירקטוריון החברה:

יאיר ספראי מונה ליו"ר הדירקטוריון של פייבר. ספראי הינו שחקן ותיק בתעשיות ההיי-טק והון הסיכון בישראל, ומילא תפקידים שונים בדירקטוריון בכמה חברות היי-טק וקרנות השקעה, בין היתר כיו"ר חברת אינראקטיב, לפני רכישתה על די פייבר. באמצע שנות התשעים הקים ספראי את Concord Ventures, שימש כסמנכ"ל קרן ההון סיכון ניצנים, ומילא תפקידים מרכזיים בייעוץ, שיווק ופיתוח עסקי בחברות IGS ו-P.O.C. הוא בעל תואר ראשון בכלכלה וניהול מאוניברסיטת תל אביב, תואר שני ביחסים בינלאומיים מאוניברסיטת פנסילבניה ותואר שני במינהל עסקים מוורטון.

טארק מאלאק, שכעת הינו דירקטור ניהול של חברת טנור, מצטרף לדירקטוריון של פייבר. למאלק קשר מיוחד לישראל – נשוי לבתו של השופט סלים ג'ובראן, שכיהן כשופט בית המשפט העליון. מאלק למד כלכלה באוניברסיטת סנט גאלן שבשווייץ, והתחיל את הקריירה שלו בבנק ההשקעות רוטשילד בפרנקפורט ואחר כך בלונדון. כחבר בצוות המחקר והפיתוח של רוטשילד, הוא יעץ לחברות בעיקר בתחום הטלקום, המדיה והטכנולוגיה, הנדל"ן, הקמעונות ומוצרי הצריכה. מאז 2011 מכהן מאלאק בקבוצת טנור כמנהל השקעות.

טארק מאלאק, דירקטור בפייבר. צילום: יח"צ פייבר

זיו אלול, מנכ"ל פייבר ציין:"אני גאה ושמח לשבת סביב השולחן עם דירקטוריון מקצועי ואיכותי עם אנשים מכל העולם, שמטרתו העליונה לקדם את פייבר שלב נוסף ביישום החזון והאסטרטגיה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים