עובדי פיבוטל בעקבות המיזוג ל-VMware: "אל תפטרו אותנו"

העובדים גילו ש-VMware מתכוונת לפטר כ-150 מהם, ופנו במכת להנהלות שתי החברות בניסיון למנוע את המהלך ● בחברה הרוכשת לא מכחישים או מאשרים את הידיעות על הפיטורים המתקרבים, ואומרים כי "אנחנו מצפים לקבל את פניהם של אנשי פיבוטל"

הפיטורים היו מהירים מדי, אבל יש מה לעשות. אילוסטרציה: Jakub Jirsak/BigStock

כשלושה חודשים לאחר ש-VMware הכריזה שהיא תמזג לתוכה את פיבוטל, אחרי שרכשה אותה ב-2.7 מיליארד דולר, מאות מעובדי החברה הנרכשת חתמו על מכתב פתוח, שבו הם מפצירים שלא לבצע פיטורים. המכתב הופנה לראשי שתי החברות, לאחר שהעובדים חשפו את המהלך הצפוי.

"אנחנו מרגישים כאילו אתם משליכים שותפים שהיו חיוניים לבניית העסק הזה, ללא סיבה מיוחדת. זה לא בסדר, זה לא יעבוד. בזמן שאנחנו שוקלים להפוך לעובדים ולבעלי מניות של VMware, אנחנו שואלים את עצמנו שאלות חשובות: האם ביכולתנו לבנות מספיק אמון אתכם כדי להיות מחויבים ל-VMware כמו שאנחנו מחויבים לפיבוטל?", נכתב במכתב, שעליו חתמו 200 מעובדי החברה הנרכשת – שכמו VMware, מרב מניותיה מוחזקות בידי דל.

העובדים חתמו על המכתב לאחר שהתברר להם ש-VMware מתכוונת לפטר כ-150 מהם עם השלמת המיזוג. רוב העובדים המפוטרים צפויים להיות מהמחלקה שדואגת לפעילות תוך חברתית, כמו שכירת שירותים של עובדים חדשים, שמירה על תרבות ארגונית וניהול פיזי של המשרדים. לטענת העובדים, ב-VMware מתכוונים להחליף את המחלקה הזו בשירותים של קבלן חיצוני – עובדה שלדבריםה מצבעה על כך שהרוכשים לא מבינים את הדרך בה פועל הארגון.

בסך הכל, מועסקים כיום בפיבוטל כ-3,000 עובדים והחברה מתמקדת בפיתוי DevOps וקוברנטיס. לטענת VMware, שתי ההנהלות פועלות יחדיו על מנת שהארגון המשולב יהיה מובנה להצלחה. בתגובה למכתב נמסר מ-VMware כי "אנחנו מצפים לקבל את פניהם של אנשי פיבוטל אלינו ונתחיל את מאמצי השילוב כשהעסקה תיחתם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים