הכנסת ממשיכה במעבר לדיגיטל: הטמיעה מערכת ליצירת מסמכים חכמים

מערכת PB Digital של קונסיסט, שהוטמעה במדור הפרט בכנסת, כוללת מספר רב של טפסים דיגיטליים, שהח"כים והעובדים החדשים יכולים למלא בקלות ותהליך קליטתם יכול להתבצע ביעילות ● בהמשך תוטמע המערכת במחלקות האחרות בפרלמנט הישראלי

ההגנה על הפרטיות - במוקד הדיון בכנסת.

הכנסת ממשיכה בתהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית שעובר עליה והשלימה באחרונה פרויקט שבמסגרתו הוטמעה במדור פרט מערכת PB Digital, שפיתחה קונסיסט מערכות. הפרויקט בוצע בחודשים האחרונים והסתיים לא מכבר. מדובר בשלב הראשון של המהלך, כאשר בהמשך צפויה להתבצע טרנספורמציה דיגיטלית מלאה במחלקות האחרות בכנסת. היקפו של הפרויקט לא נמסר, אולם מומחים מעריכים, על סמך פרויקטים דומים בשוק, שנכון לשלב שבו הוא נמצא, מדובר בעשרות אלפי שקלים.

הפרויקט כלל פיתוח והטמעה של מספר רב של טפסים דיגיטליים, שמאפשרים למדור, שאחראי על משאבי האנוש בבית המחוקקים, לייעל את תהליך הקליטה של ח"כים ועובדים חדשים.

במסגרת הפרויקט, הצוות של קונסיסט יישם והטמיע עשרות טפסים חכמים עם לוגיקה מתקדמת. המערכת שולחת למשתמשים הודעות SMS לטלפון החכם ומיילים למחשבים עם קישור למסמך דיגיטלי שמציג את כל הטפסים שעליהם למלא. הפתרון מאפשר למלא בנוחות ובקלות גם טפסים דיגיטליים מורכבים, שמכילים מספר רב של שדות, ולעשות זאת בכל הפלטפורמות – סמאטרפון, טאבלט או מחשב. כך, כל עובד או חבר כנסת ממלא את הטפסים הנדרשים, ואלה ננעלים מיד לאחר מילוי הפרטים. לאחר מכן נשלחים שני עותקים של הטופס – האחד למדור הפרט והשני לעובד או לח"כ עצמו.

אופיר גרינר, מנהל חטיבת הדיגיטל בקונסיסט, אמר כי "אנחנו מאפשרים כיום לארגונים, ובכלל זה לכנסת, להפוך לדיגיטליים מקצה לקצה, ובכך לייעל באופן ניכר תהליכים ארגוניים, ליצור תקשורת רב ערוצית ולספק חוויית משתמש טובה. זאת, תוך שימוש בלוגיקה מתקדמת וביכולות בינה מלאכותית. ניתנה לנו הזכות לסייע לכנסת בתהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית שלה, והדבר נותן ביטוי להיותה של ישראל מעצמה טכנולוגית".

הפרויקט יוצג בכנס KMDM של אנשים ומחשבים, שיתקיים ב-12 בדצמבר בלאגו בראשון לציון.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים