לפני הקסדות והמשקפיים: אפל תשיק iPad עם יכולות AR בשנה הבאה

החברה צפויה לשלב מערכת חיישנים תלת ממדית בגרסה הבאה של ה-iPad Pro ● על פי ההערכות, אפל תטמיע בעתיד את יכולות המציאות הרבודה והווירטואלית שלה גם במכשירי האייפון

מציאות רבודה - בדור הבא של ה-iPad Pro, ככל הנראה. צילום: לז'ק קובוסינסקי, BigStock

תכנית ה-VR וה-AR של אפל לא מסתפקת רק בערכות ובמשקפי מציאות רבודה, כפי שדווח כאן אתמול (ב'). עוד לפני שהחברה תשיק את הערכות שלה – על פי הדיווח בדה אינפורמיישן ב-2022, ולפני המשקפיים שהיא צפויה להשיק ב-2023, החברה תנסה לשלב את היכולות הללו כבר במהלך השנה הבאה. לפי הדיווחים, היעד הוא לשבץ מערכת חיישנים תלת ממדית בגרסה הבאה של הטאבלט המוביל של אפל, ה-iPad Pro.

זה אמור לקרות במחצית השנייה של 2020. הדגמים החדשים יצוידו מאחור בשתי מצלמות, להבדיל מהאחת שמשולבת בדגמים הנוכחיים, ובמרכז יהיה חור קטן שיכיל את חיישני התלת ממד. המערכת הכוללת הזו אמורה לעזור למשתמשים ליצור בטאבלט שלהם ייצוגים תלת ממדיים של מה שנמצא מול עיני המצלמות – בין אם מדובר ברהיטים, אביזרים או אנשים.

ההערכות הן שלאחר מכן תשלב אפל את המערכת הזו גם במכשירי האייפון המובילים שלה, יחד עם תמיכה מתבקשת בדור הסלולרי החמישי. מדובר באותו אייפון שבכירים בחברת הענק טענו בעבר שמכשירי המציאות הרבודה יחליפו אותה כמוצרי הדגל שלה בתוך עשור.

מעבר לכך, נודע שאפל מפעילה קבוצות מתכנתים ומהנדסים כדי לספק לטלפונים ולטאבלטים שלה אפשרויות לתקשר עם יכולות התוכנה והחומרה הנדרשות לתפעול העולם הדיגיטלי החדש תחת מערכת הפעלה שמכונה rOS. המטרה היא לאפשר גם למכשירים בני הדורות הנוכחיים לעבוד עם ערכות ומשקפי המציאות הרבודה העתידיים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים