One1 תפיץ את מוצרי וובלט הישראלית

One1 תשווק ותפיץ בשוק העסקי את פתרונות המובייל של וובלט לניהול תהליכים לוגיסטיים ופיננסיים מול אנשי שטח ומערכות הליבה הארגוניות

משמאל: שלומי לוטן, מנכ"ל וובלט; חן לוטן חביב, סמנכ"לית פיתוח עסקי, וובלט; רונן בנבניסטי, מנכ"ל One1 ERP; אלי כהן, CTO, One1; ירון אופנהיים, סמנכ"ל פיתוח, One1 ERP; ועירית לוטן, מנכ"לית משותפת, וובלט. צילום: עודד סנדלר

One1 תשווק ותפיץ את פתרונות וובלט הישראלית, המפתחת ומיישמת פתרונות מובייל, הכוללים אפליקציות לניהול מערכי שטח של שירות, טכנאים, ליסינג, מכירות, הפצה, מלאי ועוד.

וובלט היא בית תוכנה בעל יותר מעשרים שנות ניסיון, שהוביל תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית בארגונים גדולים ומובילים. לחברה מעל תריסר פתרונות מגוונים ויותר מ-150 פרויקטים שיישמה בהצלחה, עם אלפי משתמשים מכל מגזרי המשק. עם לקוחותיה נמנים ארגונים מרובי משתמשים וחברות גדולות בתחומי המסחר, הלוגיסטיקה, התעשייה והפיננסים. פלטפורמת המובייל של וובלט מספקת פתרון דינמי לניהול מערכי שירות, ומעתה תהיה זמינה ותעמוד לרשות מאות הלקוחות של One1 ERP, הכוללים כמה מהארגונים הגדולים בישראל.

במסגרת שיתוף הפעולה, One1 ERP תקים מחלקת מובייל, שתכלול תוכניתנים, מיישמים ואנשי טכנולוגיה, שיאפשרו עבודה עצמאית של ואן1 מול הלקוחות ביישום ותחזוקת הפתרונות של וובלט.

רונן בנבניסטי, מנכ"ל One1 ERP, אמר כי "אנו רואים תמיד לנגד עיננו את הרצון להעמיד לרשות לקוחותינו פתרונות ערך מוסף ולשלב מוצרי תוכנה מובילים במערך ה-ERP שלנו. שיתוף הפעולה עם וובלט והוספת הפתרונות שלהם למעטפת שירותי One1 ERP תואמים את האסטרטגיה הזאת ומאפשרים ללקוחותינו ליהנות משילוב מנצח בעל ערך עסקי ממשי".

חן לוטן חביב, סמנכ"לית הפיתוח העסקי של וובלט ציינה, כי "אנו שמחים וגאים שחברת ואן1 בחרה בפלטפורמה הדיגיטלית שלנו כפתרון חדשני וגמיש, שבעזרתו תציע ללקוחותיה העסקיים ערך מוסף בעולמות ניהול השירות. אני משוכנעת ששיתוף הפעולה בין החברות יתרום למימוש הפוטנציאל הגבוה של הפלטפורמה ויניב ערך רב ללקוחות הקיימים של One1 ו-וובלט, וכן ללקוחותיהן העתידיים".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים