"המעבר לסביבה מרובת עננים – הזדמנות לביצוע מהפך עסקי"

כך לדבריו של סאנג'י מירצ'נדאני, מנכ"ל קומוולט, שהסביר, כי "המעבר לעולם מרובה עננים וליישומים שעובדים בסביבות ריבוי עננים מאפשר לנהל נתונים ביעילות, בתקופה שבה נפח המידע הארגוני גדל דרמטית בכל שנה"

"לארגונים יש כעת הזדמנות מצוינת לבצע מהפך בעסקים שלהם. עם המעבר לסביבה מרובת עננים, נוצר חיבור בין עסקים וטכנולוגיה, שמאפשר להם להאיץ את הפעילות העסקית. המעבר לעולם מרובה עננים וליישומים שעובדים בסביבות ריבוי עננים מאפשר לנהל נתונים ביעילות, בתקופה שבה נפח המידע הארגוני גדל דרמטית בכל שנה", כך אמר סאנג'י מירצ'נדאני, מנכ"ל קומוולט.

בראיון לאנשים ומחשבים במהלך ביקורו בישראל אמר מירצ'נדאני, כי "ארגונים מתקדמים מתפיסה של אחסון יקר, ולכן צריך לכווץ את נפחו, כי הנתונים הם נכס אדיר שמאפשר לעסקים לנוע מהר יותר".

מירצ'נדאני, שמונה לתפקיד בפברואר השנה, הסביר, כי "כדי לעבור לסביבה מרובת עננים נדרשת יכולת תזוזה בין עננים, או בין התשתית הפנים ארגונית – לענן. אנחנו מספקים ללקוחות הארגוניים אפשרות להעביר נתונים ומידע בין עננים, עם גישה קלה לנתונים באמצעות תשתית פשוטה יותר".

מירצ'נדאני מילא בעבר תפקידי ניהול ב-VMWare, ב-EMC ובמיקרוסופט. בתפקידו האחרון שימש כמנכ"ל Puppet, חברת פתרונות DevOps. לדבריו, "ארגונים מתקדמים כיום מתפיסה של 'אוי לא, המידע מתרחב, האחסון יקר, ולכן ננסה לכווץ את נפח הנתונים באמצעות פעולות כמו דה-דופליקציה ולהבטיח שהנתונים יהיו שם כשצריך אותם' – לתפיסה של 'וואו, הנתונים הם נכס אדיר שאפשר לעשות איתו המון כדי לגרום לעסק לנוע מהר יותר'".

מנהלים, ציין, "מדברים על ניתוחים אנליטיים, אבל זה רק מרכיב אחד – המטרה היא לספק נתונים לאנשים שלך ולתת להם מידע בזמן אמת, כדי להיות מסוגל לתקשר עם הלקוחות שלך טוב יותר ולתת שירות טוב יותר. לכן רכשנו את הדוויג – חברה שעוסקת בתחום האחסון מוגדר התוכנה, ב-225 מיליון דולרים – כי היא משתלבת באסטרטגיה שלנו לסביבה מרובת עננים".

"יש לנו בחברה", הסביר, "שלושה עקרונות ליבה: פשטות אמיתית – אם אתה שותף או לקוח, אני רוצה שנהיה החברה שהכי קל לעשות עמה עסקים; דגש למצוינות במימוש; וחדשנות. הלקוחות הארגוניים תמיד עוברים מדבר אחד למשנהו. אפילו לקוחות שקמו אתמול והקימו את כל ה-IT שלהם בענן, תוך זמן לא רב תהיה להם טכנולוגיה חדשה שלא הייתה להם קודם. אני מכיר מקרוב את מה שהם עוברים על מנת לעשות את הדבר הנכון".

לשאלת אנשים ומחשבים על המתחרים של קומוולט, אמר מירצ'נדאני, כי "יש מתחרים מסוימים, חברות גדולות שהלחימו יחד חלקי טכנולוגיה שונים, כדי לספק פתרון לבעיות. אחרים, צעירים יותר, פיתחו פתרון בודד שנועד לפתור מספר מצומצם של בעיות. לקוחות לא אוהבים את הראשונים, כי הם נדרשים ללמוד יותר מדי ואין שם די חדשנות. אצל האחרים, חברות צעירות וקטנות, יש  חדשנות בתחום מצומצם, אבל הם לא יכולים להקיף הכל. הם מספקים פתרון מצומצם, שאינו מקיף את כל צורכי ניהול והגנת הנתונים כפי שאנו מספקים, במגוון סביבות. הלקוחות רוצים פתרון מקיף, פלטפורמה שתוביל אותם בכל מה שהם רוצים לעשות, אם הם במיינפריים – או בקונטיינר".

לקוחות קומוולט בישראל, אמר, "יודעים מה הם רוצים. הם מבצעים מחקר שוק כל הזמן, הם בוחנים, הם מדברים זה עם זה. הם צרכנים מאוד מתוחכמים של טכנולוגיה. ולכן העובדה שיש לנו כאן נתח שוק מוביל, משמעה שאנחנו עושים עבודה טובה. אנחנו לא נחים, וזו הסיבה שאני כאן".

"לא צפויות רכישות בישראל", סיכם מירצ'נדאני, "אין משהו כרגע, אבל זה לא אומר שלא יהיו בעתיד. יש לי הערכה רבה לכשרון ההנדסי בישראל, ואף פעם אי אפשר לדעת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים