מיקרוסופט משנה את מדיניות העדכונים ל-Windows 10

לנוכח שלל הכשלים הבינו בחברה שאין צורך לגרום לכל המשתמשים, שמספרם 800 מיליון לערך, לעדכן הכל תמיד, ולכן הענקית מרדמונד תודיע בכל עדכון האם הוא הכרחי ואף קריטי, או האם הוא על תקן אפשרות בלבד

Windows 10

מיקרוסופט החליטה לשנות את מדיניות העדכונים שלה עבור Windows 10.

שורת התקלות הארוכה בחודשים האחרונים, לאחר כל עדכון ועדכון כמעט ששחררה החברה – שכוללת כזכור השבתה של הקישוריות האלחוטית, צריכת כוח גבוהה באופן מיוחד, בעיות בחיפוש, ועוד – הביאו את החברה להחלטה שצריך לשנות משהו. והמשהו הזה הוא בעצם ליידע את המשתמשים יותר לגבי העדכונים והטלאים שהחברה מציעה עבור מערכת ההפעלה שלה.

נכון להיום רוב משתמשי Windows 10, שמספרם נאמד ביותר מ-800 מיליון, מתקינים את העדכונים שהחברה מציעה באופן כמעט אוטומטי, אבל למעשה לא כולם צריכים לעשות את זה.

מעכשיו מיקרוסופט תודיע בכל עדכון האם הוא הכרחי ואף קריטי, והאם הוא מה שיוגדר כאפשרות בלבד, להחלטת המשתמש. למעשה מדובר בצעד אחורה מבחינת החברה, בהיבט של מערכת ההפעלה שלה. ב-Windows 7 נהגה מיקרוסופט להציג את עדכוני המערכת לפי מיון לעדכונים חשובים ועדכונים 'אפשריים' – ובכל מקרה, עדכון מנהלי ההתקנים השונים של רכיבי המחשב עדיין יתבצע באופן אוטומטי.

ההחלטה הזו גם לא תובא לידי מימוש כבר מחר. המדיניות הזו תשתנה רק בגרסת Windows 10 בעדכון האביב, שצפוי להתרחש בסביבות אפריל 2020.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים