Windows 10: מתעדכנים על אוטומט, לטוב ולרע

בלוג שהעלה מנהל תוכנית העדכונים של Windows 10, אישר כי העדכון האוטומטי של הגירסה האחרונה של התוכנה צפוי במחצית הראשונה של 2019 ● כדי להבטיח שהעדכונים יותקנו ללא כל הפרעה, נבדק שימוש ב-'שטח אחסון שמור'

Windows 10

כזכור, אחת התוכניות הראשיות של מיקרוסופט שהובילו ליצירה של Windows 10 היא שזו תהיה למעשה הגרסה האחרונה, לכאורה, של מערכת ההפעלה שהיא מציעה למחשבים. אחד ההיבטים של התורה הזו הוא עדכונים כל הזמן – וכמו שלמדנו, עדכון אחד גדול פעם בחצי שנה לערך, אבל בלי לשנות את הפלטפורמה הבסיסית.

אחת התוכניות של מיקרוסופט בקשר לעדכונים אלו היא שהם יתרחשו באופן אוטומטי, ושזה יקרה עבור כל המחשבים בהם מותקנת 10 Windows . אם למישהו עוד היה ספק בכך, בלוג שהעלה מנהל תוכנית העדכונים של Windows 10, ג'סי רגו'אן, עדכן במפורש שזה אמור להתחיל לקרות בפועל כבר החל בעדכון הגדול הקרוב הצפוי במחצית הראשונה של 2019.

יאפשר  להוריד ולהתקין עדכון מבלי שצריך יהיה לשחרר מקום

יתרה מכך, כדי להבטיח שהעדכונים יוכלו להיות מותקנים ללא כל הפרעה, במיקרוסופט כבר בודקים בפועל שימוש במה שמוגדר 'שטח אחסון שמור'. משמעות הדבר היא שחלק מהכונן הקשיח יישמר באופן ייעודי לביצוע העדכונים, ולפי רג'ואן מדובר בערך ב-7 גיגה-בייט.

"זה יאפשר לרוב המחשבים להוריד ולהתקין עדכון מבלי שצריך יהיה לשחרר מקום בכונן הקשיח שלכם, אפילו אם נשאר מקום פנוי מינימלי", הוא כתב.

ההחלטה של מיקרוסופט לעבור לעדכונים אוטומטיים, מבלי שלמשתמשים תהיה בעצם השפעה על כך, מטרידה משתמשים רבים, במיוחד לאור צעדי הפרסה של העדכון הגדול האחרון של Windows 10 שגרם בעיות רבות. התוספת של הצורך לוותר מראש על 7 גיגה-בייט, כנראה רק יוסיף עוד שמן למדורה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ההאקר

    לא כזה ביג דיל.. הפתרון הקלאסי זה לחסום את התוכנה שמעדכנת בחומת האש..

אירועים קרובים