אינוביד רכשה חברת תוכנה בתחום הפרסום ב-30 מיליון דולר

הפלטפורמה שהרולנס פיתחה מתמקדת בהעברת תוכן מבוסס דטה, פרסונלי ודינמי לפרסומות ● מקורה של החברה בארגנטינה, והיא תמשיך להפעיל את המשרד הראשי שלה לאזור מבואנוס איירס

צביקה נטר, מנכ"ל ומייסד שותף של אינוביד. צילום: יח"צ

אינוביד הישראלית, שפיתחה פלטפורמה לפרסום בווידיאו על בסיס יכולות ניתוח ופרסונליזציה, הודיעה היום (ד') על רכישתה של הרולנס, חברת תוכנה בינלאומית בתחום הפרסום, עם התמחות בטכנולוגיית אופטימיזציה יצירתית לפרסומות. סכום העסקה לא נמסר לפרסום, אולם ההערכות הן כי הוא עומד על 30 מיליון דולר, וישולם במזומן ובמניות.

באינוביד אומרים שהעסקה תאפשר את העמקת סל השירותים שהיא מציעה, שיפור תהליכי הפרסונליזציה ויכולות מדידה מתקדמות לכל סוגי המסכים.

הפלטפורמה שהרולנס פיתחה מתמקדת בהעברת תוכן מבוסס דטה, פרסונלי ודינמי לפרסומות (Dynamic Creative Optimization). החברה, שבין לקוחותיה נמצאים תאגידים גדולים – בינלאומיים ומקומיים – שפועלים בדרום אמריקה, כמו קוקה קולה, רנו ורשת הקניות מרקאדו ליברה, מספקת מספר אפשרויות שימוש בטכנולוגיה שלה – החל משימוש עצמי ועד לשירות מלא מצד החברה.

הרולנס, שמקורה באמריקה הלטינית ושמשרדיה הראשיים נמצאים בארגנטינה, מונה כ-40 עובדים, שיצטרפו כולם לשורות אינוביד. הנרכשת תמשיך להפעיל את המשרד בבואנוס איירס כמשרד ראשי באזור, לצד הנציגויות שלה בקולומביה ובמקסיקו. מייסדי הרולנס – אלן קרפובסקי, המנכ״ל, ושני המייסדים הנוספים, חוסה גלינדו וכריסטיאן פריירה – יצטרפו גם הם לאינוביד.

קרפובסקי, שנבחר לרשימת ה-30 מתחת ל-30 של פורבס, אמר כי "אינוביד היא הראשונה שסיפקה פרסום חכם מבוסס דטה לטלוויזיה ופרסום בטכנולוגיות OTT. הצטרפותנו לצוות של אינוביד תאפשר לנו להביא את המומחיות שלנו בתחום התצוגה ללקוחות הגלובליים שלהם".

צביקה נטר, מנכ"ל ומייסד שותף של אינוביד, אמר כי "הצורך למנף מידע כדי לחבר בין ערוצי המדיה והפרסום השונים עלה מלקוחות רבים וגדולים שלנו, רבים מהם מהמפרסמים הגדולים בעולם. אנחנו מספקים לחברות מענה לצורך לחיבור בין כלי המדיה השונים. עם הטלוויזיה במרכז, מותגים יכולים כעת לחבר בינה לבין רשתות חברתיות ומסכי הסמארטפונים, כדי לשפר את מעורבות הלקוחות ואת התוצאות העסקיות".

לדבריו, "העומק שאנחנו מציעים בטלוויזיה והרוחב שנוכל להציע כעת באמצעות הפתרון העל ערוצי, שבו כל המערכות מורגשות ונראות אותו הדבר, מאפשר לנו להעניק סל שירותים רחב".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים