עיריית בת-ים הקימה מוקד טלפוניה של אוויה

הפלטפורמה החדשה מבטיחה שירות טוב יותר לתושבים מכל שלוחות החברה ברחבי העיר, ותיתן מענה אחיד לניהול מרכזי, כולל שרידות, באתר אחד

עיריית בת ים ערכה פרויקט להקמת רשת טלפוניה חדשה, מבוסס אוויה. הפרויקט החל לפני כשנה והסתיים באחרונה. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במאות אלפי שקלים.

הרשת החדשה נפרסה ברחבי העיר ומקשרת מאות שלוחות הפזורות באגפים השונים של העירייה. בשלב הראשון הוטמעו הפתרונות לשימוש של כ-250 משתמשים, כולל מוקד העירייה. בהמשך יוטמעו הפתרונות באתרים נוספים של העירייה. את הפרויקט יישמו בזק בינלאומי, בשיתוף IBS.

מוטי לייסט, מנמ"ר עיריית בת ים, אמר, כי "הפלטפורמה החדשה שהוטמעה, IP OFFICE AVAYA, מבטיחה שירות טוב יותר לתושבים מכל שלוחות החברה ברחבי העיר. ההקמה וההטמעה של הפתרונות יאפשרו תפעול נגיש יותר למשתמש וייתנו מענה אחיד לניהול מרכזי, כולל שרידות באתר אחד ויישום אפליקציות חדשות".

ישראל דויד, מנהל מגזר מכירות באוויה ישראל, ציין, כי "הפרויקט בעיריית בת ים מבוצע במסגרת שורה של פרויקטים של אוויה במערך הטלפוניה והמוקדים של רשויות מקומיות. אנו מסייעים לרשויות המקומיות בארץ לשפר את השירותים העירוניים לתושבים ולהתאימם לטכנולוגיה של המאה ה-21".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אודי לוי

    כל הכבוד לאוויה על אספקת פתרון מרכזיה מתקדם באמצעות חברת בזק בינלאומי. חשוב לציין שעל פתרון זה, הופעלו והוטמעו מערכות קונטקט סנטר בשרידות גאוגרפית, מסוג אופטימוס מבית חברת אספייר קול סנטר טכנולוגיות.

אירועים קרובים