"מעבר לענן יבטיח לעסקים מקוונים שרידות, אמינות, ביצועים ואבטחה"

דוד ביסמוט, מנכ"ל ITway, אמר כי מדובר במענה לחלק מ-"האתגרים הלא פשוטים" של המסע הדיגיטלי

דוד ביסמוט, מנכ"ל ITway מבית נס. צילום: ניב קנטור

"המסע הדיגיטלי אותו ארגונים החלו לעבור טומן בחובו אתגרים לא פשוטים. עליהם לעבוד מהר יותר מבעבר, ולספק מוצרים ושירותים בזמן הגעה לשוק קצר יותר. כמו כן, הם צריכים לפעול לתעבורת רשת מהירה יותר, עם עוד ועוד תוכן, שחלק רב ממנו הוא בווידיאו. כך, עסקים מקוונים נדרשים בענן לשרידות, אמינות, ביצועים ואבטחה", אמר דוד ביסמוט, מנכ"ל ITway מבית נס.

ביסמוט דיבר בכנס הענן ההיברידי והקוברנטיס של אנשים ומחשבים, שנערך היום (ב') באולם האירועים לאגו בראשון לציון, בהשתתפות מאות מקצוענים מהתעשייה ובהנחיית יהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה.

צילום ועריכת וידיאו: ליאור רובינשטיין

לדבריו, "ITway הוקמה ב-2008, ופועלת בתחומי השיווק וההפצה של מוצרי תוכנה, כמו גם מתן שירותים ופתרונות בעולמות ה-CDN (הנגשת והאצת תוכן ברשתות תקשורת) והגנת הסייבר. אנחנו מספקים פתרונות מוכללים ושלמים, מבוססי ענן, לכלל הנכסים הדיגיטליים בארגון – אתרי אינטרנט, אפליקציות ווב ומובייל, ו-API". לחברה מאות לקוחות בעולם – עם מיקוד בשווקים בישראל, בריטניה, מלטה וקפריסין, ועל לקוחותיה בארץ נמנות איירון סורס, אאוטבריין, eToro, פלייטק, אל על ועוד.

"ITway היא שותפת פלטיניום בכירה של אקמאי, שמציעה פלטפורמת ענן שמסייעת לארגונים לספק חוויות משתמש ואבטחה בכל מכשיר ובכל מקום בעולם", ציין ביסמוט. "אקמאי אחראית על 30% מתעבורת האינטרנט בעולם". הוא הוסיף כי "בשנים האחרונות, אקמאי מתמקדת ומשקיעה משאבים רבים בעולם אבטחת המידע והסייבר בענן, ומעמידה פלטפורמת אבטחה מבוססת בינה מלאכותית".

"המיקוד: חוויית משתמש הקצה"

לדבריו, "אנחנו מספקים פתרונות האצת תוכן ואבטחת מידע בענן, עם 100% זמינות עבור עשרות רבות של לקוחות מכלל המגזרים. הפלטפורמה, המבוזרת גיאוגרפית, מספקת יכולות אבטחה והאצת תוכן עבור הארגונים בכל מקום בעולם. הפתרונות שלנו חוסכים לארגונים זמן וכסף, בשל אופן הטיפול שלנו בתעבורת האינטרנט של ארגונים, והאצה של התעבורה באופן מהיר ומאובטח – על גבי כל רכיב קצה".

ביסמוט אמר כי "המיקוד הוא על חוויית המשתמש של מי שנמצא בקצה. כל עסק אונליין רוצה להבטיח זמינות ומהירות, ורוצה מערכות חכמות, שיכירו את הלקוחות וייוודאו שכלל הנתונים מאובטחים ומוגנים".

"מחשוב הקצה הוא לא דבר חדש. הוא קיים כבר שנים רבות. התחום נולד לפני הענן וכיום הוא מבטיח את הנגשת התכנים ללקוחות שבקצה. מדובר ברשת שנמצאת קרוב למשתמשים. רשת ה-Edge של אקמאי פרוסה ביותר מ-3,000 אתרים ברחבי העולם, עם 260 אלף שרתים. ככזו, היא מאפשרת את היכולת להביא את התכנים עד הקצה, עם יותר פונקציונליות. מחשוב הקצה הוא הדרך להשיג שרידות, אמינות, ביצועים ואבטחה. פלטפורמת הקצה של אקמאי מקבלת משנה חשיבות כשרוצים לספק שירותי דיגיטל, עם יכולת לשימור ושיפור הביצועים של האפליקציות, בעולם שבו התעבורה גדלה בלא הרף, כשחלק הולך וגדל ממנה הוא תעבורת וידיאו", סיים ביסמוט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים