שוב תקלה בפייסבוק – בכניסה ובגלישה

חודש אחרי התקלה הגדולה הקודמת, משתמשי הרשת החברתית הגדולה בעולם חווים שוב בעיות בגלישה – וכרגיל, מצייצים על זה בטוויטר

הודעת התקלה הנוכחית. יש לקוות שהפעם היא תיפתר מהר יותר מאשר בפעם הקודמת

פייסבוק חווה היום (א') אחר הצהרים תקלה, שמשבשת את השימוש בה והכניסה אליה. משתמשים רבים ברשתות חברתיות אחרות, ובעיקר בטוויטר, מדווחים על התקלה, שהורגשה גם בארץ.

לפי אתר Downcenter, שבודק תקלות באתרים שונים, כמעט שלא נרשמו ביממה האחרונה דיווחים על תקלות בפייסבוק – עד לשעה האחרונה. מאז, המספר זינק לאלפי דיווחים על תקלות בדקות מעטות. באתר נכתב כי יש תקלות באתר החל מ-09:36 שעון מזרח ארצות הברית – 16:36 שעון ישראל.

כחלק מהתקלה, משתמשים לא יכולים להעלות תגובות לפייסבוק. משתמשים רבים אחרים מדווחים כי כשהם מנסים להיכנס לרשת החברתית, הם מקבלים הודעת שגיאה מספר 2, שבה נכתב כי "אנחנו מצטערים, קרתה תקלה בלתי צפויה. אנא נסה/י שוב מאוחר יותר". גולשים אחרים דיווחו ל-Downcenter כי לא מתאפשר להם להעלות תמונות, או שהם לא יכולים כלל להיכנס לפייסבוק שלהם.

כמו בכל תקלה כזאת, טוויטר הוצפה בציוצים, ממים וגיפים אודות המקרה. משתמשת אחת כתבה: "שוב, ברוכים הבאים כולם לטוויטר", תוך שהיא מצרפת גיף של אישה צוהלת. צייצן אחר פרסם תמונה בה נראה אמוג'י בוכה על האייקונים הסלולריים של פייסבוק ושתי החברות הבנות שלה – אינסטגרם ו-ווטסאפ, לעומת אמוג'י של כתר על האייקון של טוויטר. משתמש אחר התייחס להרוגי מעשי הטבח שאירעו ביממה האחרונה בארצות הברית ותהה: "איך אנשים יחלקו את המחשבות והתפילות שלהם, ויחכו למעשה הטבח הבא?"

המקרה הנוכחי בא לאחר שלפני כחודש אירעה תקלה גדולה בפייסבוק, שנמשכה כ-12 שעות, והשפיעה גם על אינסטגרם ו-ווטסאפ. בשלב זה, לא התקבלו דיווחים על השפעה של התקלה הנוכחית על שתי האפליקציות הללו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים