אפל רוצה בלעדיות גם בתכני פודקאסטים

לאפל יש בלעדיות על תוכני מוזיקה וטלוויזיה, וכעת, לפי דיווחים, החברה מצויה במגעים עם חברות מדיה כדי להבטיח לעצמה זכויות בלעדיות או ראשוניות לפלטפורמת הפודקאסטים שלה

חובבי הפודקאסטים של אפל ישמחו לשמוע את החדשות האחרונות: החברה מחפשת אחר עסקאות מעניינות, שיאפשרו לה לספק תכנים בלעדיים בפלטפורמת הפודקאסטים שלה – כך לפי דיווח בבלומברג, המתבסס על מקור שסיפר לאתר, כי החברה יוצרת מגעים עם חברות מדיה כדי להבטיח לעצמה זכויות בלעדיות לפודקאסטים.

היוזמה הזאת של אפל מסמנת שינוי באופן שבו אפל מתפעלת את פלטפורמת הפודקאסטים שלה. בזכות הסכמי בלעדיות, המשמעות תהיה שאפליקציית הפודקאסטים של אפל תהיה היחידה שתאפשר להקשיב לתוכניות מסוימות, או אולי תאפשר האזנה לתוכניות בראשוניות באפל לפני פלטפורמות אחרות.

אפליקציית הפודקאסטים של אפל זוכה לפופולאריות רבה, אבל לאור העובדה שקהל מאזיני הפודקאסטים צומח בשנים האחרונות, עסקים רבים מנסים להבטיח ולשמר את קהליהם, עובדה שעשויה לכרסם ביכולתה של אפל להוביל את התחום.

אם הידיעות הללו יתאמתו, יש בכך התאמה לאסטרטגיה של אפל בנוגע לשירות האפל +TV וגם למדיניות שהנהיגה בנוגע לשירותי אפל מיוזיק – שמציעים מגוון תכנים לצד תכנים בלעדיים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים