עוד לפני השקת 11 iPhone: דגמי 2020 גונבים את ההצגה

לפי דיווחים שונים, אפל תשיק בשנת 2020 דגמי iPhone תומכי דור 5, שאחד מהם יהיה זול מאוד יחסית לדגמי הדגל שלה, כדי להיות מוכנה ל"בום" העולמי עם השקת דור 5 ביותר ויותר מדינות בעולם, וגם כדי לפנות לצרכנים של מכשירי ביניים, שלא מוכנים היום לשלם את המחירים היקרים של מכשירי הדגל שלה

לצד השמועות על iPhone 11 ההולך ומתקרב, ועוד לפני השקתו, החלו לגנוב את ההצגה דווקא דיווחים על יורשיהם.

דיווח של ג'יי-פי מורגן מחזק שמועות נוספות על דגמי 2020 של ה-iPhone. לפי הדיווחים, תשיק אפל ב-2020 את ה-iPhone בשלושה גדלים: דגם של 5.4 אינץ', שיחליף את דגם 5.8 אינץ' הנוכחי, דגם דומה, בגודל 6.1 אינץ', כמו ה-XR, ודגם ה-MAX  הגדול יותר, של 6.7 אינץ'. שלושת הדגמים יהיו בעלי מסך OLED.

עוד מציין הדיווח, כי לפחות שניים משלושת הדגמים יתמכו בקישוריות דור 5, וייתכן אף ששלושתם.

לפי דיווחים נוספים, אחד הדגמים יהיה במחיר של כ-400-500 דולר עם תמיכה בדור 5, מתוך הערכה שאפל תהיה אגרסיבית יותר לקראת ה"בום" העולמי עם השקת דור 5 ביותר ויותר מדינות בעולם, ושהיא אינה יכולה להרשות לעצמה להחמיץ צרכנים במקטע זה של השוק, בהתייחס למחירים הגבוהים של מכשירי הדגל שלה, שרבים מהם אינם מעוניינים להוציא סכום כזה על סמארטפון.

האנליסטים של ג'יי פי מורגן מעריכים גם, שהמצלמה האחורית בדגמי 2020 תכלול טכנולוגיית מיפוי תל ממדית כשלהי, בדומה לחיישן העומק לזיהוי הפנים שקיים כיום במצלמה הקדמית, תכונה שתשפר מאוד יכולות AR ו-VR. היו שמועות על כך שתכונה זו תושק כבר במכשירי 2019, אך נראה שזה לא יקרה.

התכונות המתקדמות והתמיכה בקישוריות דור 5 יניבו עלייה במכירות ה-iPhone לפי האנליסטים של ג'יי-פי מורגן, לאחר האטה במכירות בשנתיים האחרונות (וגם במכירות של סמארטפונים באופן כללי).

אפל צפויה להשיק את דגמי ה-iPhone 11 החדשים בחודש ספטמבר הקרוב, לצד מערכות ההפעלה iOS 13 למכשירי ה-iPhone, iPadOS  למכשירי ה-iPad, ו-MacOS Catalina  למחשבי המק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים