אישום: מנהל בחברת היי-טק ביצע עבירות פדופיליה – דרך אינסטגרם

לפי כתב האישום, שלום מירון, מנהל אבטחת מידע בן 32 מירושלים, פיתה נערות בגילאים 12-16 להצטלם בעירום "צילומים אמנותיים" והתקין מצלמות נסתרות בחדר האמבטיה שבו התרחצו לאחר הצילומים ● לצד כתב האישום הוגשה בקשה למעצר עד תום ההליכים

כתב אישום: ניצל את הפלטפורמה של אינסטגרם לביצוע עבירות מין. אילוסטרציה: BigStock

מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה הגישה באחרונה כתב אישום לבית משפט השלום בירושלים נגד שלום מירון, בן 32 מירושלים, מנהל אבטחת מידע בחברת היי-טק, שבו הוא מואשם בביצוע עבירות פדופיליה באמצעות רשתות חברתיות. על פי כתב האישום, הוא פיתה נערות להצטלם בעירום "צילומים אמנותיים", תמורת תשלום כספי. האישומים הם בשורה של עבירות מין בקטינות ועבירות של ייצור חומרי תועבה פדופיליים, כמו גם עבירות של פגיעה בפרטיות והאזנת סתר.

המקרה נחקר ביחידה 105 בלהב 433 של המשטרה וכתב האישום הוגש באמצעות עו"ד אדר לר מפרקליטות מחוז ירושלים. לפי עובדות כתב האישום, החל מ-2017 ועד למועד מעצרו בתחילת החודש פרסם הנאשם, במספר הזדמנויות, מודעות בחשבונות אינסטגרם שונים, בהן קרא לקטינות בנות 16-12 שנה עמו קשר אם הן מעוניינות להגיע ליום צילומים בירושלים. הוא הציע להן תשלום כספי.

כתוצאה מכך, 55 קטינות יצרו עמו קשר, והנאשם הסביר להן שהוא מעוניין לצלם אותן ב-"צילומים אמנותיים" שנערכים באמבטיה מלאה בצבעי גואש. עוד הוא כתב להן שמאחר שמדובר בצילומים הכוללים טבילה באמבטיית צבע, יהיה עליהן להתקלח בתום הצילום ולשם כך, הן צריכות להביא אתן כלי רחצה ובגדי החלפה. מירון התקין, על פי כתב האישום, מצלמות נסתרות בחדר האמבטיה שבו הקטינות נדרשו לערוך מקלחת בתום הצילומים, ותיעד את מה שהן עשו שם.

בפרקליטות אומרים ששש קטינות הגיעו לאותם "צילומים אמנותיים" וצולמו בסתר בחדר האמבטיה, ותשע בנות נוספות קבעו להיפגש אתו בדירת הצילומים, אבל הנאשם נעצר עוד לפני שהפגישות האלה יצאו לפועל.

"הנאשם ניצל את מאפייניה שלח אינסטגרם"

בהמשך כתב האישום מפורט כיצד מירון יצר קשר עם שלוש קטינות נוספות, שאתן קבע להיפגש בווילה ביישוב בצפון הארץ. שם הוא צילם אותן בעירום מלא ובתנוחות מיניות, בהתאם להוראות בימוי שנתן להן ועבור תשלום כספי של אלפי שקלים במזומן. בנוסף, הוא איתר עוד שבע קטינות, שלהן הציע שיצטלמו עבורו בעירום כשהן מבצעות בגופן מעשים מגונים – גם כאן תמורת תשלום כספי. אותן קטינות עשו כן ואת התשלום הן קיבלו בתמורה באמצעות קוד שמסר להן, המאפשר משיכת מזומן מכספומט ללא כרטיס בנקט.

לצד כתב האישום הגישה הפרקליטות בקשה למעצרו של מירון עד תום ההליכים. בפרקליטות הדגישו את העובדה שהנאשם "ניצל את מאפייניה של פלטפורמת האינסטגרם, שאפשרה לו ליצור קשר עם עשרות קטינות ולנצלן כדי להצטלם בעירום ללא ידיעתן (בחלק מהמקרים), תוך הצגת מצג שווא כלפיהן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים