מהבוקר: תקלה בחוות השרתים של נטוויז'ן-סלקום

התקלה גורמת לכך שחלק מהלקוחות הארגוניים של החברה לא מצליחים להשיג גישה לשרתים, כמו גם לנפילות אתרים, בהם של ערוץ הספורט ● לא ברור מתי היא תתוקן

צמיחה נאה בשוק השרתים. צילום אילוסטרציה: BigStock

בשל תקלה שהחלה הבוקר (ד') בחוות השרתים של נטוויז'ן-סלקום בראש העין, חלק מהלקוחות העסקיים של החברה לא מצליחים להשיג גישה לשרתים שלה. הדבר גרם לגל של תלונות מצד ארגונים רבים, שעושים שימוש בשרתי נטוויז'ן-סלקום.

מדובר בארגונים שהם לקוחות עסקיים, אשר מערכות ה-IT והאתרים שלהם מתארחים בחוות השרתים של החברה. בשל התקלה, עובדי הארגונים עצמם, כמו גם הלקוחות שלהם, לא מסוגלים להיכנס לאתרים הנמצאים באירוח. התקלה לא פגעה בכל הלקוחות העסקיים וכלל אינה נוגעת ללקוחות הפרטיים. אלה שהיא כן פגעה בהם התלוננו כי לקוחותיהם חושבים שמקור התקלה הוא אצלם וכי היא פוגעת להם בעסקים. בשעות הבוקר הלקוחות הארגוניים חוו שיבושים וניתוקים, ומשעות הצהריים הם חוו נפילות. בין האתרים שנפלו היה גם זה של ערוץ הספורט, שאינו באוויר זה כמה שעות.

שאר שירותי האינטרנט של נטוויז'ן-סלקום, שהתאחדו ב-2011, לאחר שחברת הסלולר קנתה את ספקית האינטרנט תמורת 1.5 מיליארד שקלים, ממשיכים לפעול כרגיל. לא ניתן היה לחלץ מהחברה צפי למועד סיום התקלה.

מנטוויז'ן-סלקום נמסר כי "בחוות השרתים, שבה מתארחים לקוחות עסקיים, קיימת תקלה נקודתית, שלא מאפשרת גישה לשירותים. התקלה בטיפול ואנחנו מקווים שנשוב לשירות מלא בהקדם. שירותי האינטרנט של החברה אינם קשורים לחווה והם פועלים באופן מלא".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים